poniedziałek, 28 stycznia 2013

wyróżnienia

 
Dostałam aż dwa wyróżnienia w ostatnim czasie.
 
 
Wyróżnienie od Retro Koty i Pies 
 
Bardzo dziękuję. Każdego zapraszam do Retro. Aktualnie pies Maciek, oprócz swoich kotów, ma także nowego, różowego przyjaciela. Zobaczcie koniecznie! Sama takim bym nie pogardziła ;)
 
 
 
Drugie wyróżnienie otrzymałam od Ady z Barwy kociego życia
Polecam historie Ady o Jej kociej brygadzie.
 
 
Bardzo dziękuję! Pozwolę sobie nie nominować kolejnych blogów, ponieważ większość, które obserwuję, już otrzymała to wyróżnienie.
 
Przyjmując wyróżnienie, trzeba ujawnić 7 faktów o sobie, więc do dzieła:
 
  • z utęsknieniem czekam na wiosnę
  • doba trwa dla mnie zdecydowanie za krótko
  • uwielbiam robić zdjęcia
  • ostatnio cały mój wolny czas pochłaniają prace szydełkowo-koralikowe
  • nie lubię chodzić do fryzjera, a moje włosy już się domagają takiej wizyty ;)
  • lubię spokój i ciszę
  • walczę sama ze sobą, żeby nie otaczać się wyłącznie fioletowymi rzeczami ;)


5 komentarzy:

  1. Gratuluję wóróżnienia od Retro :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Ja też kocham kolor fioletowy!!! :))))

      Usuń
  2. Też nie lubię chodzić do fryzjera.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie jestem jedyna ;) pozdrawiam

      Usuń