poniedziałek, 4 kwietnia 2016

KONKURS "O czym myślą koty?"

Moi Drodzy Czytelnicy!

Mam dla Was niespodziankę! Coś, czego jeszcze na moim Kocim Blogu nie było!

Wraz z firmą PreVital serdecznie zapraszam na KONKURS!

Wystarczy odpowiedzieć na pytanie:
"O czym myślą koty?"



 Pozostaw komentarz pod tym wpisem,
a ja wybiorę najciekawszą wypowiedź.

Do wygrania karma firmy PreVital !

Zachęcam wszystkich do udziału w konkursie! Czytelnicy, którzy do tej pory milczeli i pozostawali anonimowi, mają szansę pokazać mi ilu Was jest :) Zapraszajcie do konkursu swoich znajomych. Osoby anonimowe proszę o pozostawienie podpisu, tak abym mogła Was zidentyfikować. Czekam na Wasze odpowiedzi do poniedziałku 11 kwietnia. Ogłoszenie wyników już 12 kwietnia we wtorek!!!! Zapraszam!!!!!

Koniecznie zapoznajcie się z regulaminem konkursu!


REGULAMIN KONKURSU


A tutaj możecie zobaczyć, jak wygląda nagroda ;)

 Jedna osoba może zostawić kilka komentarzy ;)

15 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że kiedy mój kot na mnie się patrzy to myśli sobie: Serio? A myślałem że człowieki są mądrzejsi od zwierząt. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propos patrzenia... Kiedy moja Tessi na mnie patrzy to myśli sobie: "Służ mi niewolniku, a pozwolę Ci pogłaskać łaputki"; Iris swoimi maślanymi oczyskami zdaje się mówić: "Służę Ci Pani tylko głaskaj mnie tam pod brzuszkiem", a Livia: "Będę Ci służyć jeśli Ty posłużysz mi i dasz mi przysmaczek" :D

      Usuń
  2. "Jakby mi się tylko chciało to zawładnąłbym całym światem... jakby mi się chciało... ale mi się nie chce... "
    Świetna zabawa, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Mamcia. Ale po co tak lezysz. Wiesz tam w lodówce jest moje śniadanko.Ale gdzie Ty idziesz? Nie w tą stronę! Lodówka jest taaaaam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób mi w konću to zdjecie i daj mi smakołyki PreVital :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Livia podekscytowana: - Ogon, ogon, nie wierć się tylko daj mi ten ogon! Nie chcę wędki, chcę ogon, już!
    Tessi poirytowana: - Nie dotykaj mojego ogona, bo Cię drapnę!!!!
    Iris kontemplująca: - Ale o co chodzi????

    OdpowiedzUsuń
  6. O czym myślą koty...Mój napewno myśli:" Ale bym sobie zjadł mięsko... ". I wszystkie mysli krażą wokół jedzenia. Nawet zaczęłam odróżniać jego mruczenie. I wiem kiedy woła mleko a kiedy coś innego :)

    Ps. Marzy mi się Maine Conn. Jak to jest mieć takiego kociaka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka...Maine Coon :)

      Usuń
    2. Szczerze polecam tego kota, chociaż to jest nasz pierwszy i nie wiem co jest cechą rasy a co cechą charakteru tego konkretnego osobnika ;) To totalna ciamajda, ale to akurat w nim najbardziej uwielbiam :P jest duży 7,5 kg, ale strasznie bojaźliwy. Lubi nosić kocyki, szmatki i jest zafiksowany na sznureczkach. Uwielbia człowieka ponad wszystko. To taki trochę koto-pies ;)

      Usuń
  7. Andrzej zdradził mi że jego myśli krążą głównie wokół trzech tematów. Po pierwsze - kiedy Ona da mi jeść. Po drugie - tak bardzo muszę się zdrzemnąć teraz na tej kanapie (tylko dlaczego jest zajęta) i po trzecie - nudzi mi się, otwórz balkon muszę tam wyjść i wrócić po kilku minutach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. - Idę do miski, widzisz człowieku? Szybko biegnij po jedzonko! Nie widzisz ja tu stoję i czekam! - otwórz mi drzwi, nie, nie będę używała kocich drzwiczek skoro ty jesteś i możesz mi otworzyć. No otwieraj proszeeeee.. - nie ma nikogo? Fotel mój!! O nie, ja byłam tu pierwsza, nie zejdę! O, ptaszek! Już biegnę! (I nie trzeba mi otwierać drzwi). -Luśka czai się na mnie, musze wskoczyć na coś wysokiego juz! - O Seal, jak miło. Poliże cie trochę, czym tak ładnie pachniesz? - Idę do miski człowieku, widzisz?....
    Pozdrawiam. Meg.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój Maciek gdy się do niego przytulam to patrzy na mnie tak, jakby sobie myślał "zgłupiałaś?... Nie no, zgłupiałaś... Co Ty robisz?! Nie podoba mi się to!... Chociaż w sumie całkiem przyjemnie jest, też się do Ciebie przytulę... Dobra, dobra! Wystarczy, zgłodniałem od tych czułości!" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje koty myślą tylko o tym, żeby napełnić brzuszek, opróżnić pupę i iść spać dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Koty myślą tylko o tym co zjeść i gdzie się wyspać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chciałabym wiedzieć o czym myślą moje kochane kotysie.
    Czasami gdy do mnie zagadują staram się je rozumieć i najczęściej wiem o co im chodzi.
    Gdy wpatrują się w okno – myślę ze o czymś marzą :-)

    Gdy do mnie zagadują, to myślą o jedzeniu, o mizianiu, o „posprzątaj kuwetę”, baw się ze mną, nudzę się. Mówią mi to ich oczy i gdy zagadują rozumiemy się doskonale … znamy się w końcu 6 lat.
    Gdy wpatrują się w okno lub w świat za balkonem to rozmyślają zapewne o ptaszkach, myszkach które mogliby upolować, jak pachnie trawa, ziemia, jak daleko mogli by sobie pójść, jakie inne kotki mogliby spotkać.

    Mam nadzieje ze myślą tez jak im fajnie ze mną się mieszka bo jesteśmy rodziną. Widzę to po ich zachowaniu, gdy z własnej woli Tygrys wdrapuje się na przytulanki i ciamkolonki i patrzy w moje oczy tymi pięknymi mądrymi bursztynowymi oczętami.
    Gdy Pysia najpierw kilka minut siedzi i opowiada, wpatruje się we mnie, szukając bezpieczeństwa (bo to cykor) i przychodzi niepewnie się przytulić – uwielbia mizianki za uszkiem.

    A ja wiem ze one myślą że są bezpieczne, że im dobrze w tym domku i cały czas to okazują .
    Moje słodziaki :-)

    OdpowiedzUsuń