wtorek, 12 kwietnia 2016

O czym myślą koty?

Kochani! Konkurs zakończony!

Bardzo dziękuję wszystkim za udział. Nadszedł czas na ogłoszenie wyników. Bardzo ciężko było mi zdecydować, którą wypowiedź nagrodzić. Okazało się, że większość kocich myśli krąży wokół miski i jedzonka ;)

Przez chwilę chciałam skorzystać z pomocy Witka, aby wylosował swoją rudą łapecką zwycięzcę. Byłoby to gładkie przerzucenie odpowiedzialności na kota i na łut szczęścia. Dzisiaj rano, jadąc do pracy, zaczęłam się zastanawiać o czym myślą moje koty.... Bo chociaż zadałam Wam to pytanie tydzień temu, sama się nad tym głębiej nie zastanawiałam ;) Pewnie czekacie na wyniki, więc w tej chwili nie będę się rozwodzić nad tym o czym myśli Witek, Dyziu czy Tosia....... o tym za chwilę dla wytrwałych czytaczy ;)

Podobały mi się wszystkie wypowiedzi bez wyjątku. Każda na pewno odzwierciedla myśli Waszych kotów, bo nikt ich tak nie zna, jak Wy - ich opiekunowie, towarzysze i przyjaciele. Jednak najbardziej spodobała mi się wypowiedź, która jakoś tak była najbliżej też moich wyobrażeń o kocim myśleniu....

Nagroda wędruje do Alison i jej dwóch urwisów Pysi i Tygryska. Gratuluję!!!! 
Proszę o kontakt na adres orchidea8484@tlen.pl

Nagrodę w tym konkursie ufundowała firma PreVital. Bardzo dziękuję za taką możliwość. Dla zainteresowanych na pewno pojawi się także recenzja tej karmy na naszym blogu.

Oto nagrodzony komentarz:

Bardzo chciałabym wiedzieć o czym myślą moje kochane kotysie.
Czasami gdy do mnie zagadują staram się je rozumieć i najczęściej wiem o co im chodzi.
Gdy wpatrują się w okno – myślę ze o czymś marzą :-)

Gdy do mnie zagadują, to myślą o jedzeniu, o mizianiu, o „posprzątaj kuwetę”, baw się ze mną, nudzę się. Mówią mi to ich oczy i gdy zagadują rozumiemy się doskonale … znamy się w końcu 6 lat.
Gdy wpatrują się w okno lub w świat za balkonem to rozmyślają zapewne o ptaszkach, myszkach które mogliby upolować, jak pachnie trawa, ziemia, jak daleko mogli by sobie pójść, jakie inne kotki mogliby spotkać.

Mam nadzieje ze myślą tez jak im fajnie ze mną się mieszka bo jesteśmy rodziną. Widzę to po ich zachowaniu, gdy z własnej woli Tygrys wdrapuje się na przytulanki i ciamkolonki i patrzy w moje oczy tymi pięknymi mądrymi bursztynowymi oczętami.
Gdy Pysia najpierw kilka minut siedzi i opowiada, wpatruje się we mnie, szukając bezpieczeństwa (bo to cykor) i przychodzi niepewnie się przytulić – uwielbia mizianki za uszkiem.

A ja wiem ze one myślą że są bezpieczne, że im dobrze w tym domku i cały czas to okazują .
Moje słodziaki :-)


A teraz zdradzę Wam o jakie myśli podejrzewam moje koty....

DYZIU za każdym razem kiedy patrzy mi w oczy na pewno myśli "wymiziaj mi brzusio, stęskniłem się za tobą bardzo! Tylko nie zabieraj mnie do weterynarza i nie czyść noska, przecież wiesz jak tego nie lubię! Ale jak wymyjesz mi nosek i oczka, to i tak ci wybaczę"

TOSIA "no fajnie, że wpadłaś, ale to nie powód żeby mnie dotykać. Kocham tylko swoją Pańcię i nikogo więcej. Masz puszeczkę mokrego przy sobie?"

WITEK. Jako, że tylko z Witkiem mieszkam pod jednym dachem i łączy nas wyjątkowa więź, to jego myśli jestem najbardziej pewna. Już o piątej rano "no wstawaj, nudzi mi się bez ciebie, ile można spać...". Kiedy wracam do domu "no ale za tobą tęskniłem! Gdzie ty tak długo przebywasz? siedzę sam i tęsknię, bardzo tęsknię i z tej tęsknoty muszę ten czas przespać, żeby szybciej była godzina twojego powrotu". A kiedy sobie razem siedzimy wieczorową porą, a Witek mruczy i mnie ugniata na pewno myśli tak "nawet nie wiesz jak mi z tobą dobrze! I nawet kiedy ty myślisz, że jestem wredny bo gryzę, ja cię gryzę z miłości! I wiem, że jestem kochany, chociaż chrupek mogłabyś sypać trochę więcej...."

7 komentarzy:

  1. Ooooo kurczaki !!!! Dzięęękujemy :-) :-) :-)
    Niezmiernie mi miło i moim kotysiom też :-)
    Pozdrawiamy i całuskujemy Ciebie Elu, też milion mizianek Witusiowi wysyłamy :-)))

    Ale fajnie ! Huuuraaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. A myśli Witka to nawet MY odczytujemy podobnie :-) :-) :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dowiemy sie jak wygladala odpowiedz alison?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmocniej przepraszam, miałam wkleić i się zagapiłam. Post już został edytowany i nagrodzony komentarz jest dostępny ;)

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo:)
      Myslalam juz ze to ja cos przeoczylam;)

      Usuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni. A przy okazji zapraszam do podobnej zabawy u mnie w najbliższy poniedziałek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne kocie mysli gratulacje :) Rudy Kot

    OdpowiedzUsuń