czwartek, 14 marca 2013

kocie gadżety (1)

Na blogu monikacookies85 powstał pomysł pokazania swoich kocich gadżetów. Uznałam, że mam ich kilka, więc czemu nie ;) Bardzo lubię motyw koci w różnych postaciach, ale trzeba uważać żeby nie przesadzić :D
Kiedyś już pokazywałam figurki, które nabyłam w Empiku

Teczka, którą dostałam od koleżanki



Zeszyt ze śladami kocich łapek


Kocie kubki
Jeden firmy Royal Canin, drugi zakupiony na bazarku na forum miau


Kocie przywieszki do łańcuszka


Koci wisiorek


Koci witraż



Kocia poduszka (prezent)


Kocia szkatułka na biżuterię (prezent)


Drewniany kot


Chyba tyle ;) Jeszcze dwa kocie gadżety mam na oku, ale to nie będę zapesza.... będę posiadaczką, to na pewno się pochwalę ;)

Na kilku zdjęciach pojawił się Dyziek, bo on musi uczestniczyć we wszystkich czynnościach, jakie wykonuję ;) Teraz leży tuż przy mnie, aby nic ciekawego go nie ominęło.





17 komentarzy:

  1. super te zawieszki i szkatulka! dziekuje za wspomnienie o moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pozdrawiam i dziękuję za pomysł na post ;)

      Usuń
  2. Śliczne, trochę ich już masz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :) Dużo tego :-))
    Wszystko mi się podoba :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Koci wisiorek jest cudny!
    Ja też właśnie planuję napisac post o kocich gadżetach;))
    Chyba każdy kociarz ma do nich słabość;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam, chętnie zobaczę Twoją kolekcję ;)

      Usuń
  5. Ale piękny masz zbiór - wszystko bardzo ładne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo kolekcja się rozkręca widzę - fajna.
    Odkąd mam koty zauważyłam u siebie też chęć kupowania wszystkiego co kocie. Hamuję się raczej, ale nie zawsze się udaje :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się hamuję, ale czasem hamulce puszczają ;)

      Usuń
  7. Piękna kolekcja. Zauroczyły mnie koty biało-czarne, szkatułka i koci wisiorek. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają :-))
    Zwłaszcza figurki-parka , witraż i szkatułka !
    Ja też robię wpisy o moich zdobyczach. Na starym blogu i na tym już też trochę.
    Chyba muszę to kiedyś zebrać do kupy w jednym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chyba u Ciebie widziałam super koci zegarek ;)

      Usuń
  9. https://prezentpanda.pl/146-prezenty-dla-wielbicieli-zwierzakow ja uwielbiam tą kategorie na Pandzie i te podusie <3

    OdpowiedzUsuń