środa, 28 lutego 2018

podsumowanie lutego

Nawet nie ma co narzekać, że czas szybko leci. Luty jest krótkim miesiącem, więc i szybko przeminął ;) U nas jak zwykle uzbierało się kilka zdjęć z całego miesiąca, więc zapraszamy na podsumowanie.


Witek chowa się przed zimą, czekamy na wiosnę. Ale patrząc pozytywnie, chyba widzicie, że wyraźnie przybyło dnia ;)


Witek dostał nowy kartonowy drapak i teraz cały czas na nim siedzi. I focha na drapaczku okazuje ;)


Na szczęście takie foszki długo nie trwają, jak tylko usiądę, przychodzi pomruczeć na kolana.


Przeważnie tak zasiądzie, jak tylko sobie zrobię odpoczynek w trakcie stania przy kuchence. I jak tu wybrać, siedzenie z kotem czy spalony obiad???? Jak wstanę do obiadu, to znowu jest koci foch.... i tak w kółko ;) Ale jak zasiadamy do jedzenia, to już zapomina, że był obrażony i przychodzi. W tym miesiącu testowaliśmy przepisy z kaszą jaglaną.


Książkę "Jaglany Detoks" pożyczyłam od mojej Mamy, która zapoznała się z wiedzą teoretyczną, ale nie ma zbytnio odwagi na kulinarne eksperymenty. Za to ja całkowicie pominęłam część teoretyczną, od razu wzięłam się za działanie :D Jak coś się sprawdzi, to namówię Mamę do nowości. 


Ale nie samą kaszą jaglaną człowiek żyje. Czasami trzeba zjeść pączka ;)


A mówiąc serio, kot nie tyka ani jaglanej, ani pączków. Woli swoje przysmaki, które dostał wyjątkowo z okazji Dnia Kota. Bo ogólnie nadal jest na diecie ;) Niedaleko od nas otworzyli pierwszy w Krakowie Maxi Zoo. Kiedyś dostaliśmy od nich fajny prezent (zobacz tutaj), więc postanowiłam zobaczyć co mają stacjonarnie. Jak już weszłam, nie mogłam wyjść bez drobnostki dla Witka. Swoją drogą, jak wróciłam do postów z prezentami od Maxi Zoo, z czerwca 2015, to aż się zdziwiłam. Witek razem z Dyziem i Tosią! Piękne wspomnienia.... Zobaczcie jak testowali karmę (tutaj)


Witek dostał przysmaki MOMENTS Little Treat o smaku tuńczyka. Opakowanie zawiera dwa woreczki miękkich chrupek po 15g.


Jak pisze producent: Pyszna przekąska zawierająca 100% tuńczyka w części rybnej i tylko 1% tłuszczu. Receptura bez cukru nie zawiera sztucznych barwników czy substancji aromatyzujących i konserwantów. Wykwintny smakołyk dla kotów z dodatkiem zielonej herbaty.


Skład: 50% tuńczyk, 43,3% mięso z kurczaka, produkty pochodzenia roślinnego, 2% zielona herbata, minerały.


Przysmakom z dobrym składem mówimy zdecydowanie TAK, chociaż wiadomo, że w przypadku Witka nadal należy je mocno  ograniczać ;) ale od święta na pewno będzie je dostawał. Przekąska nie należy do najtańszych, cena to 7,69. Ale chyba lepiej kupić to, niż jakieś śmieciowe przysmaki za niewiele mniej. Smaczki po otwarciu należy przechowywać przez 4 dni w lodówce!


W lutym wreszcie wzięłam się za pisanie pracy. Bardzo, bardzo mi się nie chce, a kot nie ułatwia....


Działamy też z Witkiem w kwestii kolejnych fantów na bazarek. Na razie lekko uchylimy rąbka tajemnicy ;)


Witek ma prawo być zmęczony tak intensywnym miesiącem, prawda?


Podobno w połowie marca nadejdzie wiosna. Czekamy ;)

6 komentarzy:

  1. To prawda, luty przeleciał wyjątkowo szybko, szkoda tylko, że przyniósł taki mróz. Witek jest prześliczny! Moje koty też kochają papierowe torby, w ogóle kochają wszystko do czego można wejść i się schować! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pracowity i pełen wrażeń luty:) Oby faktycznie wiosna przyszła w połowie marca, wszyscy czekamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzą słuchy, że wiosna jest już w drodze do nas ;)

      Usuń
  3. Uff, my też mamy dosyć mrozów i smogu, lubimy zimę, ale bez przesady!!
    Do mnie"pyszne zdrowe jagielniki/brownie z buraka" nie przemawiają, lubię kasze, nie muszą udawać niczego innego :) ale wegańskie burgery z jadłonomii polecam. Tylko co Wituś na wegańską dietę? 8-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witek się nie godzi, szukamy puszek z dużą zawartością mięcha 😁 to ludzie ograniczają :) ja najbardziej lubię jaglaną z owocami jako śniadanie lub deser ;) pozdrawiam!!

      Usuń
  4. Ja też mam już dosyć zimy. Chcialabym, żeby wcale jej nie było!

    OdpowiedzUsuń