piątek, 15 września 2023

chciałabym być kotem

Czasami sobie myślę, że chciałabym być MOIM kotem. Kluczowe oczywiście jest słowo "moim", bo wiem, jak podłe może być życie zwierzęcia. Moje koty mają jak pączki w maśle. Też czasami chciałabym tak najzwyczajniej w świecie móc zostać w domu, zagrzebać się w kołdrę albo koc i bezkarnie spać, jeść i nie martwić się o jutro. Chociaż czy faktycznie koty nie martwią się o jutro? Tego nie wiem. 





Dobrego weekendu! Wykorzystajcie pogodę, jeżeli tylko dopisze. A ja oficjalnie mówię, że nie lubię wszystkich, którzy wzięli we wrześniu urlop i w dodatku pojechali nad morze! Ja zawsze brałam urlop we wrześniu, a w tym roku nie wyszło....

1 komentarz:

  1. Witek wyglada epicko na tym kocyku ❤️ moze tej jesieni uda mi sie kupic ten kocyk z Jysk. :) pamietam, ze na allegro taniej, wiec poszukam ❤️❤️❤️
    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń