sobota, 1 czerwca 2024

długie weekendy majowe

Nie ma to jak kolejny długi weekend w przeciągu miesiąca ;) Ponieważ bardzo lubię maj, zrobiłam sobie takich długich weekendów więcej, biorąc urlop w dwa poniedziałki. Polecam!

A każde służyły wypoczynkowi i złapaniu oddechu w tym trudnym, zawodowo, dla mnie czasie. Dni spędzonych w domu, z kotkami i książkami, nie uważam za zmarnowane. Uwielbiam tak odpoczywać.

 


Pogoda w ostatnich tygodniach nas rozpieszcza, chociaż osobiście nie jestem fanką wysokich temperatur, to nie zamierzam narzekać. Kotki mogły czas spędzać na balkonie, a ja spacerowałam i czytałam w plenerze. Fajna sprawa.


Liczę, że pogoda nadal będzie cudowna, bo przed nami najdłuższe dni, ciepłe i ciężkie od zapachów czerwcowe wieczory. Chociaż uwielbiam maj, to myślę, że czerwiec tej nie jest najgorszy ;) Może wreszcie znajdę czas na jakiś książkowy wpis... Chciałabym trochę odświeżyć blog, ale zobaczymy jak będzie ;)


4 komentarze:

  1. Piękna ta Twoja brygada, kiedyś też taką miałam....Głaski dla wszystkich :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czy to nie u Ciebie był Czekoladowy? Coś tak mi się kojarzy

      Usuń