poniedziałek, 17 kwietnia 2017

kocie gadżety (15)

I znowu się uzbierało....  :P

Kolczyki - kocie łapki



Do mojego kompletu z Home&You, który kiedyś tu pokazywałam, dokupiłam niedawno dwie podstawki na zużyte herbaty.


Długopisy z kotami.



Torba na zakupy. Home&You.


Myślę, że czas najwyższy, aby Witek sam sobie nosił zakupy. Ta mała torebeczka, w której zapakowana była duża torba, jest w sam raz na jedną puszeczkę :P


Zakładki do książki.



Kocie skarpetki.



I moja największa "zajawka" ;) Zamówiłam z czystej ciekawości. Obrazek, który wykleja się z małych diamencików plastikowych. Zamówiłam kota, jakże by inaczej 😅 Czekałam ponad miesiąc, ale opłacało się... Wciągnęło mnie bardzo. Zajęcie bardzo relaksujące, a efekt lepszy niż się spodziewałam. Witek oczywiście bardzo mi pomagał wyklejać kota....


Witek długo się namyślał, jak tu zabrać się za robotę


Wreszcie kieliszki na wódkę na coś się przydały :P


Cała zabawa polega na tym, żeby w odpowiednim miejscu nakleić odpowiedni diamencik


Jak lubicie takie dłubanki, to szczerze polecam. Mnie osobiście wyklejanie mocno relaksowało i odprężało.



Efekt końcowy



7 komentarzy:

  1. Wszystko swietne jak zwykle...:)
    Obrazek do wyklejania swietna sprawa! Ja ostatnio wrocilam do puzzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wszystko! Widziałam w Home&You te torby i podstaweczki ;-)
    Obrazek chyba wolałabym wyszywać, ale efekt super:D

    OdpowiedzUsuń
  3. a u nas w Intermarche sa cudne torby na zakupy z kotkami

    OdpowiedzUsuń