piątek, 7 sierpnia 2020

kogo dawno na blogu nie było

Wiecie kogo dawno nie było na blogu? Ale to tak bardzo, bardzo dawno? Dawno nie było Tosi i Dyzia. A pewnie są tu jeszcze, nieliczni, ale są, fani tej dwójki ;)  U nich w sumie po staremu...

Kto tęsknił za tą łapką w białej skarpetusi?

Ich królestwem jest zdecydowanie kuchenne okno. To dobra miejscówka, wiadomo co się dzieje na osiedlu i przy okazji wiadomo co się dzieje w kuchni ;)


Dacie wiarę, że w lipcu ta Księżniczka skończyła 10 lat??? Kiedy to minęło? Pamiętam, jak przywiozłyśmy ją z mamą do domu. To była taka malizna, która płakała jak tylko ją odłożyłam. Chciała być ciągle na rękach. Oczywiście po kilku dniach ten stan minął :D



A na koniec zaprezentuje się Ada. To jest dopiero niezła agentka. Nie mogło jej zabraknąć ;) Co to jest za wesoły piesek!



Mam nadzieję, że miło było Wam przypomnieć sobie tę bandę ;)

11 komentarzy:

  1. Nas jest dwie! Może i nieliczne, ale wierne!!
    Głaski dla tych cudnych pyszczków! ❤️💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z myślą o Was Dyziu jest ❤ mam nadzieję, że będzie częściej 😉 pozdrawiamy serdecznie!!!

      Usuń
    2. Dostojny z tymi bokobrodami😍😍😍😍 my tak mało social medialne - FB brak, Instagram gryzie, młodzież podrośnie to mi pewnie pokaże co i jak 😏

      Usuń
    3. Ja byłam bardzo sceptycznie nastawiona do Instagrama, ale już mnie pochłonęło 😁

      Usuń
    4. Nie wiem czy tego najbardziej się nie obawiam! 😉😀😄

      Usuń
  2. Śliczne kociaki 😻a Ada do schrupania ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas o tej bandzie pamiętam, i podglądam Was na Insta :D
    Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosimy tych slodziakow jak najczesciej;) Pozdrowienia i usciski:D

    OdpowiedzUsuń