niedziela, 10 lipca 2022

leniwiec niedzielny

Wreszcie minęły upały, niektórzy narzekają, że jest za zimno, ale ja uważam, że jest idealnie ;) Witek stwierdził, czy upał, czy nie, godnie odpocząć w niedzielę należy. I tak się leni od rana...


A ja może wreszcie się zmotywuję i napiszę post książkowy. Sporo ich się nazbierało w ostatnim czasie. Niestety trafiłam na wiele niewypałów, ale są też pozycje dobre. Oby tylko znaleźć czas na napisanie o nich ;)  Zdjęcia Kseni brak, ten kotek jest w ciągłym ruchu, aktualnie nie schodzi z balkonu ;)

4 komentarze:

  1. Ja dzisiaj spędziłam dzień jak Wituś 🙂jeżeli lubisz kryminały to polecam ksiazke Izabeli Janiszewskiej „Niewybaczalne”👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba widziałam gdzieś ten tytuł... Chętnie przeczytam 😉

      Usuń
  2. Ja chyba sięgnę po kryminały nad Ustką... Sama nie wyjdę to chociaż poczytam..

    OdpowiedzUsuń