niedziela, 20 stycznia 2019

kocio-kocie relacje (4)

Jeżeli macie ochotę, to zapraszam na kilka zdjęć przedstawiających Ksenię i Witka. No jak ich nie kochać?



Leją się i liżą na zmianę. Głównie to Witek liże małą, a ona od razu go zaczepia. Gdyby spokojnie leżała, to by ją dokładnie umył ;)


Czasami mam wrażenie, że knują przeciwko mnie. Ale może mi się tylko wydaje ;)


Nie ma to jak poleżeć na siostrze :P


I małe kotłowanie.


No i co mi zrobisz?


Uwielbiam patrzeć na to ich kotłowanie, przepychanki i zabawy ;)


13 komentarzy:

  1. Przecudny widok , co jedno zdjęcie to piękniejsze ujęcie :-D ♥
    Wituś odmłodniał przy małej ! ;-)
    Tak mi się od razu przypominają relacje Karmelka z Filipkiem ...♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dlatego marzy mi się jeszcze jeden kociak :) Jeden kot w domu to stanowczo za mało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa koty to pełnia szczescia dla samych kotów i ich obsługi 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Boziu, jakie cudaki kochane!! <3 Marzę o tym, żeby moja trójka była w takiej relacji z Hedwigą. Myślę, że może w końcu się to uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Ci życzę, bo nie ma nic fajniejszego ;) Ja strasznie się bałam, a okazało się, że jest dobrze ;)

      Usuń