piątek, 11 listopada 2022

długi weekend

Dawno nas tu nie było, ale cóż, dobra ma zaledwie 24 godziny ;) Pochłaniają mnie inne zajęcia, a jak nie ma mnie tutaj, to na pewno jestem gdzie indziej. Ale też żal mi porzucić bloga, to tyle lat poświęconych temu miejscu! Więc wpadam tutaj od czasu do czasu, kiedy mam czas i potrzebę coś napisać. 

U nas po staremu, czyli całkiem dobrze. A jak nie jest źle, to jest dobrze. Chociaż dzień krótki i nie ma czasu na robienie zdjęć, to jednak staram się nie zrażać do tej nielubianej części jesieni. Wreszcie można bezkarnie siedzieć w domu, bez wyrzutów sumienia czytać. Więc pewnie najczęściej będą się tutaj pojawiały posty kocio-książkowe ;) No i będzie kocie rękodzieło, bo już pracujemy nad fantami na koci kiermasz charytatywny.



Kotki mają się dobrze. Zdrówko i humorki dopisują, a to dla mnie najważniejsze. Witek patrzy na mnie z miłością, jak na powyższym zdjęciu , ale nadal uważa, że go głodzę. Ale Pani Doktor na ostatniej wizycie pochwaliła jego wagę, więc widzę w tym wszystkim sens, pomimo, że Witek nie ;)



Pamiętajcie, że regularnie jesteśmy na Instagramie @KociaBrygada ;) Tam Was wszystkich zawsze zapraszamy. Jeżeli ktoś tu jeszcze zagląda to DZIĘKUJEMY, postaramy się pokazać raz na jakiś czas. Mam nadzieję, że może uda nam się wrócić do regularnych, niedzielnych postów? Dobrego weekendu!

6 komentarzy:

  1. Tak te oczy są tak głębokie, pokazują jak bardzo ma pustą miseczkę, oj....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaglądam i też dziękuję. Ciekawa jestem, co słychać u Witka i Kseni. Co czytacie, co porabiacie:). Jakie będą fanty na koci kiermasz. Wpadam tu z prawdziwą przyjemnością już tyle lat. Jak do przyjaciół. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję za to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo dziękuję ❤️ to teraz mam dodatkową motywację do pisania 😍 pozdrawiam ciepło 🌻

      Usuń
  3. Zaglądam, to jasne, jak kocie futerko na brzuszku! Młodzież dorasta i kocia pościel, kocie zeszyty i kocia literatura obowiązkowe! Pozdrawiamy całą ferajnę i specjalne miejsce w sercu dla Dyzia mamy 😻😻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję ❤️ pozdrawiamy serdecznie 😽 szczególne pozdrowienia dla kociolubnej młodzieży 😍 o Dyziu napiszemy następnym razem 😉

      Usuń