niedziela, 10 września 2017

kocia sobota

No i jestem. Wreszcie dorwałem się do kompa! A to tylko dlatego, że Duża zajęta jest robieniem fantów na jakiś bazarek czy coś takiego. Normalnie ciężko się doprosić, chyba muszę się dorobić własnego komputera, albo przynajmniej tablecika.....



Tym razem postanowiłem nie pomagać Pańci w porządkach. Kobieta zwariowała, bo wzięła się za  mycie okien i rozmrażanie lodówki. Za dużo roboty jak dla mnie.... O ile mycie okien przespałem, bo akurat wiem, że moja pomoc jest źle widziana i jestem zawsze wyrzucany z pokoju, o tyle rozmrażaniem lodówki trochę się zainteresowałem, bo nigdy tego nie robiłem. Poza tym musiałem sprawdzić czy tam w tej lodówce nie ma jakiegoś zaległego jedzonka dla mnie.... nie było....


 Pobawiłem się w firance, bo Pańcia coś tam chyba szyła. Włóczki nie było, ale szpulka z nićmi też się nada do zabawy 




Pilnowanie Pańci w łazience to podstawa! I rano i wieczorem siedzę i pilnuję. Po pierwsze czekam na jedzenie, a po drugie lubię pałętać się jej pod nogami :D






No i wreszcie skończyliśmy obraz z kotami. Strasznie duży!!! Siedzieliśmy nad nim kilka tygodni! 




Efekt końcowy


 
Sobota to przede wszystkim zabawa. Pamiętajcie, żeby się bawić z Waszymi futerkami!!! Bardzo to lubimy, zabawa to ruch i zacieśnianie więzi kocio-ludzkich.


Zrobiło się zimno i Matka wydziela mi balkon.... Powiedziała, że nie ma zamiaru jeździć po lekarzach i nie wypuszcza mnie, jak jest zimno. 



A na koniec dnia zasłużony odpoczynek. Przytulam się do Pańci, mruczę jej bardzo głośno i wbijam pazurki ;)


Miłego tygodnia Wam życzymy! Podobno idzie zimna jesień, miejcie się na baczności!

14 komentarzy:

  1. O kocie! JAKI PIĘKNY TEN OBRAZ! TOŻ TO ROSINA WACHTMAISTER!!! Aaaa!!! Gdzie taki zamówić? Mikołajowi link podrzucę! Piękne to cudo jest! Zdolna Pańcia Twoja i ty piękny Witku w firance, jakbyś lekką chmurkową zimę zapowiadał? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i w końcu wpis, ładnie to tak olewać temat? ;p W simsy się gra czytelników olewa? ;p

      Usuń
    2. oooo tak matka trochę przepadła nad grą :P Ale Rosinę uwielbaimy, a obraz zamówiony na AliExpress ;)

      Usuń
    3. https://pl.aliexpress.com/item/5D-DIY-Diamond-embroidery-cartoon-cat-family-diamond-painting-Cross-Stitch-full-drill-Rhinestone-mosaic-decoration/32805134983.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.EpDUIx

      Usuń
    4. O ludu i to tak wykleic wszystko, kurcze... moze mikolaj da i obrazek i czas? :D trzeba list pisac juz :D

      Usuń
  2. No bo kocia pomoc to we wszelkich pracach podstawa:) A później jeszcze przyjemniej się odpoczywa...

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie pracowity weekend. A obrazek pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wituś pomocnik z Ciebie idealny, Duża musi być z Ciebie bardzo dumna!!! A obraz przepiękny, chociaż ja chyba nie miałabym do niego cierpliwości, nawet z pomocą Andrzeja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też już powoli cierpliwość opuszczała przy takim dużym obrazie :D

      Usuń
  5. Uśmiałam się do łez :) Może własnego kociaka dopuszczę do komputera, żeby wyszły takie cuda, kto wie. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najprzyjemniej się z kotem odpoczywa - z pracą gorzej. Dziwnym trafem zwierzak zawsze ma ciekawsze zajęcia i to my musimy być w ich centrum :)

    OdpowiedzUsuń