środa, 22 listopada 2017

kocie opowieści wieczorne

Witam wszystkich moich wiernych Czytelników!

Znowu musiałem przejąć pisanie bloga. Pańcia ciągle nie ma czasu, zajęta pracą, do jakiejś szkoły chodzi.... Sam nie wiem co o tym wszystkim myśleć... Jedno tylko się nie zmieniło! Nadal jestem na diecie i ciągle chodzę głodny! 

No i w sumie nie zmieniło się też to, że jak coś Pańcia robi, to ja jej w tym niestrudzenie pomagam. A chrupek dodatkowych za to nie mam.... No!

   
Robimy bombki. Oczywiście z kotami, ale na nasze usprawiedliwienie powiem, że  z innymi motywami też będą ;) A po robocie odpoczywam sobie na moim ulubionym, zielonym kocyku. Dobrze się z nim kolorystycznie zgrywam.



Trzymajcie się jakoś dzielnie do weekendu. A w weekend znowu się odezwę!  Mam przecieki, że niektóre ciotki lubią sobie naszego bloga poczytać do porannej kawki, więc niedzielną kawkę zarezerwujcie dla mnie! Będzie słodka bez cukru, bo z moją słodką mordeczką ;)


12 komentarzy:

  1. No za ta słodka mordke to jakiś Oskar by sie przydał :)
    fajne bombki! My jesteśmy na etapie szukania choinki sztucznej bo stara w pudle na przedpokoju postanowila pewna dama nam zasikac ;) ale to.rok temu bylo wiec coz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie ta dama uznała, że czas najwyższy choinkę wymienić ;) koty dbają, żeby w domu co jakiś czas pojawiały się nowe sprzęty

      Usuń
    2. tylko jak znalezc bezpieczna dla kotow, ale i biała tak jak sobie dziecko wymarzyło? Masakra z tymi wymaganiami -_-

      Usuń
    3. hmmm no to faktycznie trudne zadanie....

      Usuń
  2. Potwierdzam, czytam rano do śniadania:) Jeszcze do świąt się nie szykuję, ale jeżeli robisz ozdoby to zrozumiałe, że zaczynasz wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam takiego rudzielca w domu. I drugiego - łaciatego jak krowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witusiu słodki , my jeszcze nie myślimy o świętach ;-)
    Bardzo ładna bombeczka , ale Ty najśliczniejszy ;-)))
    A co to Pańcia znowu do szkoły poszła ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pańcia do szkoły chodzi, a przecież do szkoły chodzą dzieci.....to wbrew kociej logice :D Skoro jestem śliczny muszę dopilnować, żeby na bombkę trafić :P / Witek

      Usuń
  5. Witek u nas podobny zestaw do wypoczynku - czyli zielony kocyk i poducha w koty :) A bombki Twoja Pańcia robi przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Andrzej też rudy, więc z zielonym dobrze się komponuje ;) wie chłopak co dobre :D

      Usuń