środa, 24 stycznia 2018

kocie gadżety (17)

I znowu nadszedł czas na podsumowanie nabytych rzeczy z kocim motywem. Jestem niestety uzależniona.........

Drewniane koty.


Kocia spinka do włosów. Widziałam takie w rodzimych Internetach za ponad 20zł, w Chinach 1/4 ceny ;)


Kolejne kocie kapcie. Na razie kupione na zapas, ale stare powoli kończą żywot ;) zakup znowu z Carrefoura, kiedy tam nie wejdę, mają kocie kapcie :D


Koci kalendarz. Weszłam do papierniczego tylko po koperty....ale jak tu wyjść bez takiego kalendarza? Człowiek nigdzie nie jest bezpieczny....


Kocia bransoletka, także przyleciała prosto z Chin ;)



Czy ja o czymś nie zapomniałam? Hmmmm najwyżej pokażę Wam w następnym poście z kocimi gadżetami, bo na pewno taki będzie, jak siebie znam..... ;)


8 komentarzy:

  1. Świetne gadżety ! :D
    Najbardziej mnie kręcą te z Chin. Napisz jak i gdzie kupujesz. Domyślam się że przez internet ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na stronie Aliexpess.

      Usuń
    2. Zajrzałam na sronę , a tam tyle cudnych rzeczy że masakra ;-) Kusi bardzo się zarejestrować i kupować , ale chyba poszłabym z torbami ;-)))

      Usuń
    3. Na stronę miało być ... ;-)

      Usuń
  2. Ale ta spinka jest piękna! Nie mogę się na nią napatrzeć! Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, szczególnie zapinka *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja na aliexpress nie zagladam bo z torbami bym poszła a wet za usmiech nie daje lekow ;p

    OdpowiedzUsuń