czwartek, 28 lutego 2019

podsumowanie lutego

Dnia przybyło, więc idzie ku lepszemu.... ;) I słońce częściej się pojawia!


Kiedy tylko pojawiło się słońce w połowie miesiąca, zarówno ludzie, jak i koty zaczęli ładować słoneczne baterie ;)


Ksenia mnóstwo czasu spędza na oknie, nie ważne czy jest słońce czy go nie ma.


Czy Wasze koty dostały jakieś upominki z okazji Dnia Kota? Moje koty często dostają prezenciki bez okazji. No ale w ich święto nie mogło zabraknąć chociażby symbolicznego podarunku. Każde z nich dostało myszkę. Obie zagarnęła Ksenia, bo Witek pogardził 😼


Piłeczkę też powitała radośnie. Ona uwielbia nowe zabawki i autentycznie się z nich cieszy!


Bo w Dzień Kota wolno więcej....





Dzień Kota i Walentynki występują w kalendarzu blisko siebie, więc można je połączyć. Z tej okazji kotki dostały zestaw próbny Zoolove. Pomyślałam, że fajnie wpisuje się w walentynkowy klimat ;) Sami widzicie, czy chcę czy nie, trochę się poddaję tym komercyjnym świętom :D Haha 😁



Muszę przyznać, że skład jest wzorowy i to głównie przekonało mnie do zakupu. Nie zamierzam eksperymentować z jakimś dziadostwem na kotach. Te czasy mam już za sobą.

Jest to karma uzupełniająca. W opakowaniu mamy trzy puszki po 70g, dwie z kurczakiem, jedna z tuńczykiem. Cena jest dosyć przystępna, biorąc pod uwagę jakość jedzenia. Skład puszki z kurczakiem: filet z kurczaka 75%, bulion 24%, ryż 1%. Skład puszki z tuńczykiem: tuńczyk 75%, bulion 24%, ryż 1%.



Kolacja prawie przy świecach ;)



Kolorystyka etykiet wpisuje się w moją ulubioną ;) To taki mały szczegół, nieistotny jeśli chodzi o jakość produktu, ale ważny dla estetki :)



Podobna kolorystyka miseczek zupełnie przypadkowa (hahaha) 😄



No i chwila niepewności, czy kotkom będzie smakowało. Z nowościami nigdy nic nie wiadomo.



Zjedzone w mig! O tym, że smakowało niech świadczą wylizane miseczki 👍



 Sama sobie pij kawę, ja tam wolę chrupy!


Ta mała wlezie dosłownie wszędzie...


Uwielbiam te wieczory, kiedy siedzę i przygotowuję wpisy na bloga, obrabiam zdjęcia... To taki czas tylko mój ;) Już kilka marcowych wpisów jest w przygotowaniu! 💪


6 komentarzy:

  1. Ważne ze sie kotki lubią i czubia 😻
    Oby nadeszły przytulaski w słoneczku! 💞

    OdpowiedzUsuń
  2. Słonka coraz więcej dla wszystkich, i kotków, i ludzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba i ja zainwestuje w zoolove dla mojej kociarni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby do wiosny!
    U nas dzień kota jest co dzień :D

    OdpowiedzUsuń