czwartek, 30 maja 2019

podsumowanie maja

Maj to mój ulubiony miesiąc. Nie tylko dlatego, że mam wtedy urodziny, ale uwielbiam konwalie i bzy, kwiaty charakterystyczne dla maja ;) Ja do swojego wieku niekoniecznie się przyznaję, czuję się na 25 lat i niech tak pozostanie ;), natomiast Dyniu w maju skończył 8 lat!!!! 


Szkoda, że maj przeminął równie szybko, jak poprzednie miesiące ;) Zaczął się długą (dla niektórych) majówką, niestety pogoda była różna. Większość miesiąca była zimna, a na koniec spore opady sprawiły, że była groźba powtórki z 2010 roku, kiedy to Kraków zalało....


Pojedyncze piękne dni pozwoliły na kilka fajnych spacerków, w tym także rowerowy!



Przez większą część maja podstawowym przedmiotem codziennego użytku był parasol ;)


Razem z Ksenią posadziłyśmy na balkonie kwiatki i wreszcie zrobiło się miło i kolorowo.



Witek przeprosił się ostatnio z budką w drapaku i znowu w niej śpi.


Jednak nie ma długo spokoju, bo zaraz przyłazi do niego Ksenia.


Natomiast ja nie mam spokoju nawet w łazience. Prywatna kąpiel z książką? Mogę zapomnieć


Pogoda podczas majówki może nie zachęcała do wypadów na łono natury, ale za to mogłam bezkarnie leżeć i czytać. Też fajnie ;) Już niedługo znowu pojawi się wpis z recenzją ciekawych pozycji!


Początek maja nie rozpieszczał ciepłem, przydał się zimowy kocyk


Natomiast Adka świetnie czuje się w chłodniejsze dni. Niestety w maju przyszły pierwsze burze, a tego Adzia szczerze nie lubi :(


Bez względu na pogodę i temperaturę Ksenia świrowała równo ;)


Szprotek pomaga dosłownie we wszystkim ;)


Ogólnie Ksenia to straszny miziak i przytulas. Lubi spędzać czas ze swoimi opiekunami.



A po ciężkim dniu brojenia, wariactwa i przytulania się do wszystkich, zmęczony kotek idzie spać ;)


Mam nadzieję, że przed nami już tylko piękne, ciepłe dni ;)


A na koniec bez. W tym roku nie nacieszyłam się nim zbytnio, niech przynajmniej to zdjęcie cieszy oko ;) Za rok znowu zakwitnie.....


8 komentarzy:

  1. To wszystkiego najlepszego dla Ciebie i dla Dyzia, z okazji urodzin :) Maj niestety pogodą nie popisał się w tym roku.. oby czerwiec był lepszy pod tym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Was :)
    A maj - wyjątkowo był piękny mimo, że trochę deszczowy.
    Moja ulubiona pora roku to jesień, ale wiosna ma swój niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najkociego!
    Ksenia to taki tygrysek :)
    Ale Wituś też jaguarek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego dla Ciebie i Dyziaczka ! ♥ :*
    Też mam nadzieję że przed nami tylko piękne dni. Dość deszczu i zimna ;-)

    OdpowiedzUsuń