poniedziałek, 4 maja 2020

kocie gadżety (21)

Dawno nie było wpisu z serii kocie gadżety. Ostatni tego typu post został opublikowany ... rok temu! No to najwyższy czas coś w tym temacie napisać. Dzisiejszy wpis będzie bardziej recenzją, na którą serdecznie zapraszam.


Nastały trudne czasy dla drobnych przedsiębiorców, jednoosobowych firm. Bardzo, bardzo kibicuję różnym rękodzielnikom i tak bardzo im zazdroszczę ( w takim pozytywnym brzmieniu), że umieli ze swoich pasji zrobić źródło utrzymania. Dzisiaj napiszę Wam o Monice, która jest kocim fotografem. Z kotami wyczynia cuda i uwiecznia to za pomocą aparatu. Znajdziecie ją na Instagramie i FB @fotografiamonikamalek. Monika przede wszystkim fotografuje koty, można u niej zamówić sesję, przyjeżdża na miejsce i próbuje poskromić każdego kota i zrobić z niego modela. Monika prowadzi też kursy kociej fotografii, udziela porad, ale też prowadzi sklepik z różnymi kocimi gadżetami. Sami zobaczcie ZOBACZ SKLEP



Ja skorzystałam z wyprzedaży i zakupiłam kilka drobnostek. Od razu powiem, że przesyłka przychodzi pięknie zapakowana, widać, że wszystko robione jest z ogromną pasją i przyjemnością, a przesyłka może od razu stanowić dla kogoś prezent. Zamówiłam zdjęcia w ramkach pachnących drewnem... Lubię ten zapach. A przy okazji zdradzę Wam, że przesyłka zawierała prezent dla kotków, czyli widoczną na zdjęciu tasiemkę, którą Ksenia od razu wzięła w obroty.


Zakupiłam też kalendarz, bo nie ukrywam, że był w super przystępnej cenie. A w kalendarzu znajdziemy piękne zdjęcia, które później można wykorzystać jako plakaty lub zdjęcia do ramki ;) 


Koniecznie odwiedźcie Monikę na FB lub IG, jej kartonowe aranżacje i scenki są po prostu cudowne! Można się pośmiać, pozachwycać, a w gorszych chwilach poprawić sobie nastrój. 


Poza tym zakupiłam jeszcze zakładki, bo tych nigdy za dużo oraz teczkę.



Mam nadzieję, że tymi niewielkimi zakupami pomogłam trochę Monice, a sobie zrobiłam dużą przyjemność i już wiem, że pod koniec roku wrócę po kalendarz na kolejny rok ;) Zaglądnijcie do sklepiku, może znajdziecie coś dla siebie.

7 komentarzy:

  1. Ja jakiś czas temu u Kotterka kupowałam :) wspieram nasze kociary artystki zakręcone kiedy tylko mogę 😻

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kocich gadżetów mamy maseczki!! 😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie, pewnie są piękne ;) też mam jedną w koty ;)

      Usuń
    2. Wszelka garderoba w kociaki również cieszy się wielką estymą.
      No i kostium kota, już trochę ciasny, ale z determinacją używany ;-))))

      Usuń
    3. Najważniejsze, że daje radość. Osobiście też lubię motywy kocie we....wszystkim 😂

      Usuń
  3. Monika tak pięknie pakuje paczki <3 Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń