sobota, 21 lipca 2018

żwirkowe rozczarowanie

Jak już kiedyś pisałam na blogu, używamy żwirku firmy Cat's Best. Do tanich nie należy, ale jestem z niego zadowolona. Dodatkowo używam wersji dla kotów długowłosych Nature Gold, chociaż Witek do długowłosych nie należy, to jednak żwirek sprawdzał mi się świetnie, mało się nosił po mieszkaniu.

Obszerną recenzję żwirku znajdziecie tutaj

zdjęcie pochodzi ze strony zooplus.pl
Niestety kilka miesięcy temu firma zmieniła szatę graficzną opakowania. Piszę niestety, ponieważ jak się okazało zawartość torby także jest inna!!! Dodam, że gorsza!!!! Nie wiem w jakim celu zostało to zmienione, ale jestem bardzo zła. Człowiek kupuje produkt, który dobrze zna, na którym może polegać, a tu taki numer! Nowy żwirek jest dużo drobniejszy od swojego poprzednika, przez co roznosi się niemiłosiernie po mieszkaniu. On jest nawet drobniejszy od standardowego EcoPlus. 

Jestem ogromnie rozczarowana tym faktem. Czuję się przez firmę oszukana, więc nie omieszkałam napisać do producenta. Niestety nie doczekałam się odpowiedzi.

Co śmieszniejsze, za drugim razem, kiedy zamówiłam żwirek, był dużo lepszy! Nie wiem od czego to zależy, ale nie podoba mi się, że jakość produktu jest losowa. Cena jakoś zawsze jest taka sama. I chociaż nie lubię eksperymentów na kocie jeśli chodzi o żwirek, to chyba pierwszy raz zaryzykuję i przetestuję coś nowego. Mam nadzieję, że nie zestresuje to za bardzo Pana Kota :D

Ten wyraz mordki: Zamierzasz mnie poddawać eksperymentom? Nie wyrażam zgody!!!!!

11 komentarzy:

  1. To moze zależy jak przechowuje sklep, bo mi się z zooplusa raz trafiło w mniejszej torbie, że był strasznie rozdrobniony, a jak zamawiam standardowo największy worek to jakość zawsze taka sama. Może w tym tkwi jakiś haczyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, ja zamawiam w krakvecie zawsze największe torby, teraz zamówiłam mamie w zooplusie, zobaczymy.

      Usuń
    2. No i ja biorę zawsze DHL, bo GLS u mnie rzuca paczkami jak ***** i sa popekane pudła.

      Usuń
    3. Tak, też raz dostałam rozerwaną. Dlatego w krakvecie biorę odbiór osobisty i sama odbieram

      Usuń
  2. No przykre że tak się popsuli. Może to przypadek ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, będziemy obserwować, bo moja mama nadal to zamawia 😉

      Usuń
  3. Też używam tej firmy, ale zwykłego Ekoplusa. Nosi się strasznie to fakt, ale mimo to i tak najlepszy jak dotąd.
    Dziwne, że tak pogrywają z klientami, nie ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuje Ekoplus, bo wychodzi taniej. Niestety każdy żwirek się nosi, no ale takie życie, albo idealny porządek, albo koty 😉

      Usuń
    2. My tez używamy ekoplusa bo boję się dac wiecej za żwirek a mieć ten sam efekt przy tej ruchliwej ścieżce...

      Usuń
    3. Wynoszenia się nie uniknie, nawet przy tym najdroższym żwirku

      Usuń
    4. Podobno Palet jest fajny ale nie odważyłam się testować

      Usuń