poniedziałek, 17 września 2018

drugie życie zabawki

Ta zabawka leżała bezużytecznie od wielu lat. Starsze koty ją olewają, bo co w niej atrakcyjnego?


Tunel wrócił znowu do łask, bo to świetna zabawka dla małych kociaków. Nie pamiętam kiedy dokładnie ją kupiłam i dla którego kota. Wydaje mi się, że jak Tosia i Dyziu byli mali..... W każdym razie było to już wiele lat temu.


Zabawka nadal jest sprawna, wystarczyło ją umyć z kurzu i jest gotowa do użycia.


Wydaje mi się, że kupiłam ją w Zooplusie (tutaj). Nawet Witek troszkę się zainteresował.


Ksenia uwielbia się nią bawić. Robi to bardzo często.


Ta zabawka jest taka wciągająca!












A po zabawie czas na kolację


6 komentarzy:

  1. U nad to samo tunel ten trafił się gratis do karmy jako prezent gwiazdkowy i od tamtej pory co maluch to szajba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie się przydała zabaweczka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To są bardzo fajne zabawki, miałam taka ósemkę, ale dałam kociakowi znajomej.
    Elu, utworzyłam drugie bloga, takiego bardzo osobistego, o mojej drodze do siebie. byłabym szczęśliwa gdybyś mnie odwiedziła tam czasem.
    https://jatygrysica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń