sobota, 22 września 2018

kocio-kocie relacje (1)

Po pierwszej "fascynacji" małym kotkiem, Witek zaczął się mocno wkurzać na malucha. Początkowo tylko ją wąchał, gonił się z nią jak szalony, raz ją gonił, raz uciekał.


Po kilku dniach chyba mu się już znudziło i zaczął się wkurzać, syczał na nią i przygniatał swoim ciężarem. Ksenia traktuje jego ogon jak zabawkę, co mocno Witka denerwuje. I konflikt gotowy.


Postanowiłam się zbytnio tym nie przejmować. Co prawda mała czasami popiskuje, ale za chwilę znowu go zaczepia, więc doszłam do wniosku, że żadna krzywda się jej nie dzieje. Jak zaczepia, to niech sobie radzi.


Koty chwilę się gonią, potem się kotłują, a potem każdy zajmuje się czymś innym. Wydaje mi się, że te relacje są całkiem dobre. Witek jak ma już całkowicie dość, ucieka na sofę lub na stół i idzie spać, a mała bawi się sama zabawkami. A ma tych zabawek wiele ;) Nasz pokój wygląda momentami jak koci plac zabaw!


Uwielbiam na nich patrzeć.


Nio baw się ze mną gluby!
 Jaka ona jest w niego wpatrzona! ;)


 Uwielbiam ten kontrast, maluch i ten ogromny grubas :D


Myślę, że właśnie rozpoczęliśmy nową serię wpisów, bo wydaje mi się, że tych dwoje jeszcze wiele razem zdziała ;)

Czasami są chwile, kiedy się nie kotłują, będąc blisko siebie ;)


9 komentarzy:

  1. 💗💗💗
    Az miło patrzeć na ich zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie tak popatrzeć na Witka z małą siostrzyczką :D Czekałam właśnie na takiego posta, a patrzenie na tą dwójeczkę nigdy się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można się na nich napatrzeć, czasami są bardzo śmieszni, a czasami przeginają 😁

      Usuń
    2. Bardzo mnie wzruszają te kocie zapasiki , bo tak się kiedyś bawił Filipek z Karmelkiem :-D
      Do czasu aż się pojawił Gucio i wszystko zepsuł ...;-)

      Usuń
    3. Po prostu wszystko stało się inne z Guciem 😉

      Usuń
    4. Inne pod tym względem że Gucio już nie miał tej delikatności co te dwa pierwsze ;-)

      Usuń
    5. Witek też nie zawsze delikatny, niektórzy tak mają 😁

      Usuń
    6. Witek może bo starszy i musi nauczyć malucha co mu wolno , a co nie ;-)
      U mnie to maluch był terrorystą ;-)))

      Usuń