sobota, 28 marca 2015

kocie gadżety (4)

Dawno nie było wpisu o kocich gadżetach, a oczywiście trochę się ich uzbierało ;) Na swoją obronę tylko dodam, że dzisiaj pokażę wyłącznie prezenty. Wychodzi na to, że moje otoczenie jest bardziej zakocone ode mnie samej :D
Pod choinką znalazłam:
Figurki kotów. Chłopak i dziewczyna ;) Dostałam od mojej mamy, chociaż to nie ona je kupiła. Moja kotomania jest już znana w szerszych kręgach!!!



 Koty zdecydowanie pasują do mojej poprzedniej parki i stoją razem.


Bluzeczka z kotem.

I jeszcze jednak bluzeczka z kotem



Bluzeczka w koty.


No i prezent, dla mnie najcenniejszy, ponieważ jego zakup zasilił konto fundacji Stawiamy Na Łapy. Jedna z wolontariuszek robi takie cuda ;)



8 komentarzy:

  1. A ja wczoraj kupiłam sobie polar z psami. Szkoda, że nie było z kotami
    bo koty u mnie na pierwszym miejscu.
    Ta bluzeczka w małe kotki śliczna, a figurki cudo. Musiałabym trzymać
    takowe pod zamknięciem, bo moja ancymonica wszystko strąca.
    Miłej soboty - Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te figurki też stoją odpowiednio wysoko, poza zasięgiem łapek ;) Miłego dnia!

      Usuń
  2. O matko ta szara w czarne koty cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zegar przepiekny!!!
    a mnie wlasnie korci zeby ruszy na zakupy w poszukiwaniu kocich motywow...odstrasza mnie tylko sobotni tlok w sklepach:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kocie gadżety , choćby pooglądać ;)))
    Fajowe prezenty dostałaś . Figurki super !
    Też mam coś nowego kociego , muszę zrobić wpis i się pochwalić ;)


    OdpowiedzUsuń
  5. super gadzety :) zazdroscimy kolekcji

    OdpowiedzUsuń