środa, 25 października 2017

kocie gadżety (16)

Znowu się trochę tego uzbierało przez ostatnie miesiące. Ostatni wpis z kocimi gadżetami był w .... kwietniu. Czas najwyższy zrobić podsumowanie co nam przybyło ;)

Piękny i duży drewniany kot. Na swoje usprawiedliwienie powiem tylko, że kot trafił do mojej Mamy ;) 


Mama zawsze powtarzała, że chciałaby mieć takiego dużego kota i wreszcie nadarzyła się okazja takiego właśnie kupić w rozsądnej cenie, ponieważ w sklepach takie bywają dosyć drogie. Dla porównania przystawiłam go do mojego, bo ja już takiego giganta mam, aczkolwiek nie wykluczam.....  ;)


Ja na pocieszenie kupiłam sobie takiego maluszka ;) Koty, koty, koty.... no jak ich nie lubić ;)



Broszka. Broszki są teraz w modzie :P


Kocie kubeczki. Lubię takie mniejsze, w sam raz na szybką kawę ;)


Kocie kapcie. To już kolejne, ale jakoś tak szybko zużywam kapciochy ;) Te są z Carrefoura.




Kocie teczki


koty na telefon, z moim ulubionym motywem Rosiny Wachtmeister



Motyw Rosiny zamówiłam także w formie diamond painting. Duży rozmiar, bo 40x50, trochę mnie zmęczył, ale teraz jak na niego patrzę, myślę, że było warto poświęcić wiele wieczorów na wyklejankę ;)



Mały portfelik, na drobne


Nie wiem czy to wszystko...pewnie o czymś zapomniałam, ale o tym pewnie następnym razem ;)

13 komentarzy:

  1. No świrnięta niem tak jak ja, fajnie że są tacy ludzie. Mam fajowe zakładki z kotkiem do książek przypominające wielki spinacz z kocią głową. I podstawki pod kubki. Kubki i figurki to standard, etui na telefon tez było ale strasznie śmierdziało plastikiem. Chyba też sporządzę post o kocich elementach w życiu i domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam na taki wpis, bo uwielbiam oglądać co inne kociary mają kociego w domu :D lepiej być takim pozytywnym świrem niż smutasem :D pozdrawiam

      Usuń
  2. Kapcioszki wymiatają 😀 Ja ostatnio nabyłam kocie skarpetki 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła kolekcja - kapcie chyba najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) teraz są inne w Carrefourze, ale także kocie ;)

      Usuń
  4. Cudne gadżety... najbardziej podobają mi się kapcie i torba. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezent dla mamy ;-)
    Świetne gadżety, a obrazek bomba ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba najbardziej jestem zadowolona z obrazka właśnie ;)

      Usuń
  6. śliczności! Portfel najładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super, duzy kot pasowal do twojego, ciezko by mi bylo go oddac na twoim miejscu... :P
    broszki piekne!
    ja sie wlasnie urzadzam w nowym domu i oczywiscie wszystko w koty, nawet numer domu to kocia naklejka :P
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cięzko było kota oddać, ale kupiony z myślą o mamie...może kiedyś kupię dla siebie :D Życzę wytrwałości w urządzaniu domu, bo to duża przyjemność, ale też męcząca ;)

      Usuń