czwartek, 9 sierpnia 2018

Zaufanie do matki

Matka nie ma czasu na pisanie, więc ja się zgłaszam do prowadzenia bloga. Tylko kocie opowieści będą od tej chwili tutaj 😁 ciekawe czy by czytelnicy to znieśli.

A moim kocim nosem i dodatkowym zmysłem wyczuwam kłopoty! Matka dziwnie się zachowuje i dziwne rzeczy gada. Dzisiaj mnie prosiła, żebym nadal ją kochał, bez względu na to, jakie głupoty zrobi. Jakieś takie gadki zupełnie nie są w stylu mojej Matki. Przecież ja jej nigdy  nie przestanę kochać! Bęďę jak Orkiestra Świątecznej Pomocy, oni będą grać do końca świata i o jeden dzień dłużej, a ja dokładnie tyle będę kochał moją Pańcię!

Mame mówi, że będę zajęty cały weekend! Ciekawe co za robótki czekają na mnie 🤔 W każdym razie pewnie odezwę się dopiero w niedzielę wieczorem. Ale pamiętajcie, że jak chcecie być na bieżąco z wieściami od nas, to szukajcie nas na Instagramie! Jako pierwsi dowiecie się, co porabiałem w weekend @kociabrygada



 No nic, nie pozostaje mi nić innego, jak zaufać matce, a Wam życzyć miłego weekendu 😉

4 komentarze: