sobota, 6 lipca 2019

urodziny Kseni

Kiedy się dokładnie urodziła? Nie wiemy. Kiedy trafiła do nas, lekarz ocenił ją na 6 tygodni, więc uznałam, że 1 lipca będzie na tyle charakterystyczny, że będziemy o tym pamiętać ;) Niestety w zeszłym tygodniu nie miałam czasu na ten wpis, zwłaszcza, że już miałam plan na sesję fotograficzną. Wreszcie udało nam się dzisiaj zrealizować moją wizję ;)


Ksenia średnio współpracowała, ale mogę powiedzieć, że raczej się udało ;) Ciężko się pracuje z takim ruchliwym dzieckiem. Bo mimo, iż Ksenia skończyła rok, nadal jest bardzo dziecinna.


Dokładnie o tym jaka jest Ksenia z charakteru i jak się z nią żyje, powstaje osobny wpis ;) Dużo tego! Ksenia to niezła łobuziara. Ale generalnie mogę powiedzieć, że jest dosyć grzeczna. Wiadomo, że dziecko musi być ruchliwe i ciekawskie.


Goście Kseni ;) czyli ulubione zabawki

 
 Mała trochę bała się balonów, więc początkowo była zdystansowana. 


 Chopaki! Cio wy tu lobicie? Będziemy się bawić????


Mamo! A gdzie te pluszaki były schowane? Dawno ich nie widziałam!


Gwiazda początkowo była tak ruchliwa, że nie byłam w stanie zrobić zdjęcia, ale w końcu się troszkę odnalazła i nawet dobrze rokuje ;) Może będzie z niej fotomodelka :D
Popatrzcie na te łapki, czyż nie profesjonalna modeleczka?



Kseni chyba się spodobało pozowanie, bo po sesji, kiedy posprzątałam, nadal siedziała na komodzie i pozowała ;)


Marzyło mi się zdjęcie Kseni i Witka razem. Ale postanowiłam rudego nie męczyć. Ostatnio ma gorszy czas, chodzi rozdrażniony i nawet się nie zainteresował, co się wyprawia na komodzie. Odpoczywał z dala od nas, więc to uszanowałam.


Oczywiście prezent też był. Jak urodziny, to muszą być prezenty! Ale o tym innym razem. Na koniec jeszcze malutka Ksenia. Kiedy to małe tak urosło?



12 komentarzy:

  1. Jaka z niej śliczna panienka o agrestowych oczach wyrosła. Oby zdrowie jej dopisywało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kseniu sto lat w zdrowiu i szczęściu! :)
    A modelka z niej piękna, i super pomysł na sesje - wyszło super, a balony w kocie łapki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sesja urodzinowa :D
    Tak , ten pierwszy rok to zdecydowanie największa metamorfoza kocia ;-)))
    Dużo zdrówka i wiele radości dla kici ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat i wszystkiego dobrego dla Księżniczki ! :) 🌸🌹🌺🌻🌼🌷💐

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachowuje się jak dziecko, bo roczny kot to właśnie kocie dziecko :)
    Ma prawo być zwariowana, szalona i w 10 mmiejscach na raz <3
    Pomyślności Kseniu! Obyś żyła 100 kocich lat w cieple i miłości :)

    Piękna sesja :) Ja muszę zrobić naszym kotom jakąś sesyjkę - ot tak bez okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Miłości jej nie braknie, bo z każdym dniem kocham bardziej 😊 a i ciepełko będzie, bo lubi się zagrzebać w kocyk 🤣 pozdrawiamy!

      Usuń
  6. Pamiętam Twój pierwszy wpis o Kseni:) Super, że są tacy ludzie, jak Ty, a zwierzęta dzięki temu zyskują wspaniały dom. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo ❤ pozdrawiam serdecznie!

      Usuń