piątek, 4 kwietnia 2014

Światowy Dzień Zwierząt Bezdomnych

Dzisiaj jest Światowy Dzień Zwierząt Bezdomnych.

Kiedyś byłem bezdomny, ale Pańcia mnie znalazła i nakarmiła. A ponieważ nie uciekałem, tuliłem się i byłem fajny ;) wzięła mnie do domu (przekonana, że ktoś musi mnie szukać). Okazało się, że nikt mnie nie szuka, a Pańcia zdążyła pokochać. Powiem Wam, że ja pierwszy ją pokochałem! Mogłem z nią spać w łóżku, dostawałem pyszne chrupeczki i smarowała mi bolące łapeczki. I teraz jestem szczęśliwym kotkiem (i uśmiechniętym).
 
 
Każdemu polecamy posiadanie kotka! KOTY SĄ FAJNE! ;)
 
A jak nie możecie mieć kotka, to jest wiele innych sposobów, żeby wesprzeć bezdomne istotki. Można wspierać finansowo jakąś Fundację. My mamy ulubioną i regionalną STAWIAMY NA ŁAPY. Można wpłacać kasiorkę lub wspierać ich potrzebnymi rzeczami. Można dokarmiać kociaki na swojej ulicy. A jak nie lubicie zwierzaków, to traktujcie je jak powietrze, bo jak nie chcesz pomóc, to chociaż nie krzywdź, a świat będzie lepszy....
 
                                                                                          Wasz Wituś

11 komentarzy:

  1. Witusiu,jesteś baaardzo mąąąądrym Kotkiem:bo jak nie chcesz pomóc,to chociaż nie krzywdź: duuuużo zdrówka ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wituś lepiej napisać tego nie można było :) Mądry kiciuś z Ciebie i szczęściarz wielki :) A pomagać warto, zwłaszcza zwierzakom, one tego bardzo potrzebują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Młody wie, co mówi. Słuchać go wszyscy ludzie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wituś dobrze mówi - bo kot wie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witeczku, my też wiemy jak to jest znaleźc swojego ludzia Griszka, Coco, Mania i Bajka. A ja też wiem jak to jest stracic i znów odzyskac-Coco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dobrze, że tyle kotków znajduje swojego ukochanego człowieka ;)

      Usuń
  6. Całusy dla Witusia <3
    Oby wszystkie bezdomniaczki znalazły takie dobre domki :-)

    OdpowiedzUsuń