niedziela, 25 maja 2014

kocie gadżety (2)

Ostatni post z tej serii był w marcu 2013! Zdecydowanie od tego czasu przybyło mi kocich gadżetów, bo jak każda kociara nie mogę przejść obojętnie koło jakiegokolwiek kota ;) Część z tych kotów to prezenty, bo przecież najlepszym prezentem dla kociary jest kot ;) Nie ukrywam, że wpis na blogu Monika, cookies and cat mnie zmotywował, żeby wreszcie pozbierać moje kocie przedmioty. Sama się dziwię, że tego tyle jest, a pewnie o czymś zapomniałam ;)
Kolczyki, czarne koty. Kupione w Empiku.

Różowe koty dostałam w prezencie



Srebrny wisiorek kot z kryształem Swarovskiego (także prezent)


Dwa drewniane koty, dostałam w prezencie. Jeden przyjechał aż z Egiptu ;)


Koci zegarek chodził za mną długo. Wreszcie się zdecydowałam na taki.


Ta bransoletka spodobała mi się ze względu na niebieskie kocie oko, identyczne jakie ma Tosia ;) Na dokładkę kocia zawieszka. Bransoletka zamówiona u Tally's, mam słabość do tej biżuterii ;)


Tę bransoletkę zrobiłam sobie sama, w przywieszce kocie łapki


A na koniec koszulka z kotem. Ufff sporo tego ;)








10 komentarzy:

  1. dziekuje za ten post :)
    wszystkie rzeczy swietne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki s fenomenalne, sama bym takie założyła.
    Uwielbiam kocią biżuterię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Twoje koty reagują na koszulkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale skarby :-) Najbardziej podobały mi się kolczyki z empiku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :). Takie podobne do pierwszych czarnych mam kolczyki :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne gadżety i koszulka fajna :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta bransoletka z niebieskim okiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Po kocie boxy polecam sobie wejść tutaj: https://prezentpanda.pl/146-prezenty-dla-wielbicieli-zwierzakow
    Mega prezenciki

    OdpowiedzUsuń