sobota, 26 lipca 2014

nowe wc dla kota

Dostałem nową kuwetę. Taką zabudowaną, bo ponoć strasznie żwirek wykopuję na podłogę. Czepiają się, już sobie kotek w żwirku pogrzebać nie może.



Kuwetę Pańcia zakupiła w Lidlu. Nie inaczej, jej ulubiony sklep :P


Od razu wlazłem, żeby rozpoznać sprawę. Nic dla kota, bez kota.

Wlazłem otworem pod kopułę.

Spoko miejscówka. Pasuje mi!



No tak, wszystko na mojej kociej głowie. Nawet z instrukcją musiałem się zapoznać. Pańcia uznała, ze kuweta prosta jak konstrukcja cepa. Jednak wolałem się upewnić, że prawidłowo montuje drzwiczki.


Wygląda, że wszystko jest dobrze...

Trzeba jednak sprawdzić. Ufaj, ale kontroluj. Z człowiekami to nigdy nic nie wiadomo na sto procent.

Po co mi te drzwiczki trzymasz? Ja wiem jak się to obsługuje! Sam sobie dam radę!


No dobra, Pańcia! Przyznaję, że kuweta fajna.


10 komentarzy:

  1. Oj i tak żwirek będze przed kuwetą... znamy to znamy, wielkie były nasze nadzieje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, niestety żwirek jest, ale w mniejszej ilości ;)

      Usuń
  2. Też zamierzam kupić kiedyś Andrzejowi krytą kuwetę - bo może będzie mniej żwirku wysypywał.. ;) Dobrze że Witusiowi się spodobała i zaakceptował nową toaletę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna, tylko duża, więc stoi na przedpokoju :D

      Usuń
  3. Widziałam - bardzo ładna. Niestety do mojej łazienki za duża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też w łazience się nie zmieściła ;)

      Usuń
  4. a nie widzial w niej transportera do weta?:P
    polecam jeszzce mate przed kuwete co by sie nie roznosilo...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślimy nad matą do kompletu ;) Witek się transportera nie boi...w przeciwieństwie do Dyzia :D

      Usuń
  5. My też mamy od jakiegoś czasu krytą kuwetę, ale drzwiczki musiałam na stałe podwiesić, bo nie chciał Mały wchodzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U moich rodziców też są podwieszone drzwiczki, bo Tosia nie chciała korzystać. Witek świetnie sobie radzi z drzwiczkami ;)

      Usuń