niedziela, 27 lipca 2014

nudzę się

Czy u Was też takie upały? Leżę i bardzo mi gorąco. Pańcia wycina spiralki papierowe, a ja się od czasu do czasu nimi bawię. Aktualnie mam spiralowego wąsa.


Jeszcze się Wam pochwalę, że jestem w konkursie na Dachowca Miesiąca. Oczywiście to, że się dostałem nie jest zasługą Pańci i jej zdjęcia (chociaż ona pewnie tak myśli), ale mojej urody i miny. Nie inaczej! Tutaj możecie na mnie zagłosować ;)
 
 
Ponieważ wcinam chrupki specjalistyczne, a Tosia z Dyziem też do głodnych nie należą, w razie wygranej postanowiłem podzielić się chrupkami z kotkami z fundacji.

No to miłej niedzieli Wam życzę, spadam na rower! :)

11 komentarzy:

  1. To bardzo ładnie z twojej strony! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Straaaaaaaasznie jest .... moje koteczki tez cierpią w tych foootrach. A przed nami jeszcze tydzień takiej wstretnej pogody :-(
    Witus - głos oddany :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też leżymy pokotem , bo upał straszny ...
    Głos oddany :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. o, też się dostaliśmy, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulujemy i również powodzenia życzymy ;)

      Usuń
  5. Wituś tylko nie niszcz spiralki, bo są pracochłonne....ag

    OdpowiedzUsuń