czwartek, 12 lipca 2012

Wyróżnienie PRIX

Bardzo dziękuję za wyróżnienie, które otrzymałam od:
     Jasna (Klub Kota Jasna 8)
     abigail (Koty, pies i węże)
     retro77 (Retro Koty i Pies)
Jest mi tym bardziej miło, ponieważ założyłam bloga niedawno, a już zyskałam miłe grono znajomych bloggerów ;-)




Odwiedzam wiele blogów i stwierdzam, że jest mnóstwo ludzi z pasją, których podziwiam za pomysłowość. Niestety nie da się wszystkich wyróżnić. Moje wyróżnienia przyznaję osobom, które są najbardziej aktywne wśród blogów, które obserwuję. Dzięki Nim otrzymuję codzienną dawkę informacji, śmiechu i wzruszeń.

Wyróżniam blogi:

Z Kotami
Klub Kota Jasna 8
Koty, pies i węże
Retro Koty i Pies

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie ...
    Fajnie zagląda się do innych blogów, innych kotów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wyróżnienie wróciło? :). Dziękuję :). Pozdrawiam ciepło i życzę dobrego blogowania :D.

    OdpowiedzUsuń