czwartek, 18 września 2014

jednak mnie nie kocha

Dzisiaj opowiem Wam, jak Pańcia przestała mnie kochać. Przynajmniej ona tak twierdzi.....
 
A to wszystko przez to, że nasikałem jej do butów.
 
Konkretnie do jednego buta.
 
Ale za to z jaką precyzją.....nie uroniłem ani kropelki, wszystko zmieściło się do balerinki :D
 
 
A Pańcia się wkurzyła. Nie doceniła mojej precyzji i mojej miłości. Powiedziała, że skoro mam takiego cela, to następnym razem będzie pojemniczek na mocz w bucie..... Ma kobieta poczucie humoru!
 


19 komentarzy:

  1. No tak, miłość jest trudna :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, nikt nie powiedział, że będzie łatwo ;)

      Usuń
    2. No nikt nie powiedział.....Oj nikt ;)

      Usuń
  2. taką kocią miłością wzgardziłaś....

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że mimo wszystko zadowolony z siebie kotecek ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witusiu,a trza było się zapytać;gdzie masz ćwiczyć precyzyjne sikanie do pojemniczka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pańcia kocha mocno, ale żeby takie numery jej wycinać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Witku, wydaje mi się, że Pańcia wolałaby inny sposób okazywania miłości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wituś pańci laptopka pilnuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hej mam 6 lat i moja siostra mi czyta ciongle tego bloga bo jest super hcem pozdrowic paniom ktura pisze tego bloga

    OdpowiedzUsuń