poniedziałek, 16 lutego 2015

zepsułeś?? napraw!!!

Każdy kociarz dobrze wie, że mając koty, trzeba mieć w domu i zniszczenia. Każdy kociarz, który zakupił papierową lampę do domu, musi się liczyć z tym, że wcześniej czy później, lampa ta zostanie zniszczona. Taka brutalna prawda.
Na szczęście papierowe lampy nie są drogie. Można wyrzucić i kupić kolejną :P Już kiedyś pisałam o tym, że koty niszcząc meble i inne sprzęty, dbają o gospodarkę. Ja tym razem postanowiłam zniszczenia naprawić. Takie małe wyzwanie.
Od razu powiem, usprawiedliwiając Dyzia-Niszczyciela, że lampka została zniszczona zupełnie przez przypadek. Kotek wskakiwał na komodę, rąbnął się w obliczeniach, nie wymierzył i zleciał. Spadając, pociągnął za sobą lamkę. Dodam, że lampkę wyjątkowo wredną, bo przecież mogła kotka uratować....ale nie, ona spadła razem z futrzakiem.

Dziurki w lampce niewielkie, ale jakże denerwujące!!!
Dyziu stanął na wysokości zadania i postanowił pomóc w naprawie lamki.


Dyziu jest zawsze chętny do tego typu prac. Wszystkiego osobiście doglądał, czy aby na pewno równo kwiatki wycięte i czy użyty został odpowiedni klej.



Troszkę mu się przy pracy drzemało, no ale nie można przecież tak bezczynnie czekać, aż klej wyschnie.



6 komentarzy:

  1. Wybacz, ale on miał rację. Teraz jest ładniejsza niż przedtem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiedział co robi :)) Rudy Kot

    OdpowiedzUsuń
  3. Bywa i tak, ja poświęciłam kilka starych mebli które zaczęły dewastować Luna i Ciapek a teraz dzieła dokańczają Keira i Antek. Wymienię jak dorosną i znudzi im się nieco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki Dyziu dumny że udało mu się upiększyć lampę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym powiedziała, że nie zepsuł ale poprawił. Super Wam wyszła ta lampa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej Elu jak masz ochote się pobawić to nominuje Cie do zabawy która jest na facebooku , 20 faktów o mnie czyli o Twoim kotku :)) następnie Ty nominuj swoich blogowo kolegow ::)) Rudy KOt

    OdpowiedzUsuń