środa, 28 października 2015

bombkowy czas się zaczął....

Witek postanowił wykorzystać długie wieczory i zabrał się do ciężkiej pracy :P Tak więc powstają u nas papierowe bombki. Wreszcie kolorowy papier zakupiony rok temu znalazł zastosowanie!!! A kilka dni temu wypatrzyłam jeszcze papier w neonowych kolorach! Stałam przed regałem i przekonywałam sama siebie, że nie potrzebny mi taki papier.... Ale teraz siedzę i myślę.... i jestem przekonana, że neonowe bombki to jest to! ;)



Na razie powstała niebieska i zielona bombeczka. Ale już się robi czerwona i biała. Powoli idzie, bo bombki są dosyć pracochłonne, ale mamy jeszcze sporo czasu, więc mam nadzieję, że powstanie barwna kolekcja ;)


Chyba nie muszę dodawać, że bez kota byłoby trudno.....

11 komentarzy:

  1. oj my o swietach to jeszcze nie myslimy :) ale bombki bardzo ladne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie o świętach też nie myślę, nawet powiem szczerze że nie za bardzo lubię święta....ale nie mogę sobie odmówić dłubania przy ozdobach ;)

      Usuń
  2. Piękne bombeczki :D Moje koty zapewne szybko zrobiłyby z nich piłeczki ;-)))
    Czy możesz pokazać krok po kroku jak się je robi ?
    Te neonowe są odlotowe !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili przygotuję zdjęcia krok po kroku, nie są trudne, ale trochę pracochłonne ;)

      Usuń
    2. Super :-D
      W tym roku na pewno nie zrobię bo czasu brak , ale może ktoś inny skorzysta ;-)

      Usuń
  3. Ale będziecie mieli ładne bombki, i bezpieczne (dla kota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak choinka się "przypadkiem" przewróci, to bombki na pewno się nie potłuką ;)

      Usuń
  4. Super bombki, też jak amyszka chętnie dowiedziałabym się jak się je robi :D (o ile to nie jest tajemnica :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna tajemnica ;) niedługo przygotuję materiał "bombka krok po kroku" ;)

      Usuń
  5. Te bombki są chyba bardzo pracochłonne. I ładne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć pracochłonne, ale mnie takie zajęcia relaksują ;)

      Usuń