wtorek, 13 grudnia 2016

koty są wszędzie (8)

Tym razem pooglądałam sobie asortyment sklepu Home&You. Piękne rzeczy, niestety momentami dosyć drogie. Ale oglądanie jest za darmo ;) Zbliża się czas świąteczny, więc jeżeli ktoś ma w swoim otoczeniu kociarę, może mu się przyda taki przegląd ;)

Kubek to zawsze dobry pomysł ;)





Tutaj zestaw, dwa kubki, dwie puszeczki i mikserek do mleka


Cudnej urody filiżanka, dla tych, którzy nie przepadają za wielkimi kubkami

Do tego ceramiczna łyżka

Czajniczek z filiżanką



Talerzyk deserowy



Miska i misa duża


Do kompletu maselniczka

Podstawka na woreczek z herbatą

Cukiernica i mlecznik




Patera w kształcie kota lub owalna







Foremki Gattos i mamy kocie ciasteczka

W kuchni nie może zabraknąć fartucha, który podczas pieczenia ochroni naszą odzież przed zabrudzeniem. W fartuchach mamy nawet wybór:





Ściereczka kuchenna

Rękawica


Pojemniki w trzech rozmiarach



Pojemnik ceramiczny

Pojemnik na olej

Komplet przyprawników


Wychodzimy z kuchni i przechodzimy do salonu, a tu poszewki na poduszki


Podkładka na stół



Ceramiczna podkładka


Koce. W sam raz na aktualną porę roku


Ramki



Miarka


Kocie figurki







Kocie skarbonki w różnych rozmiarach, ale wszystkie piękne i kolorowe


Świecznik

Ozdobna misa

Wieszaki różne



Do sypialni możemy zakupić kocią pościel

Taki stojaczek na biżuterię

I nieco większy stojak na ozdoby

A jeżeli nie lubicie mieć na wierzchu błyskotek, to można je schować do szkatułki

Termofor

Kocie kapciochy

Nawet ręcznik w koty można mieć

Portmonetka

Torebki







Wózek na zakupy

wieszak

haczyk

Breloki


stoper do drzwi

uchwyt na kabel
długopis

stojak na telefon

Zakładki do książki

magnesy

No i to wszystko. Kiedy zaczęłam przeglądać stronę sklepu Home&You wiedziałam, że mają w swoim asortymencie kilka kocich gadżetów. Ale nawet nie podejrzewałam, że jest tego tyle! Kociary mają kolejny sklep, w którym można się zapomnieć, albo omijać go szerokim łukiem dla bezpieczeństwa ;) Za to Ci, którzy mają zamiar zrobić komuś koci prezent, powinni zobaczyć te rzeczy na żywo. Niektóre z prezentowanych powyżej przedmiotów są dosyć drogie, ale jest też kilka rzeczy w dobrej i przystępnej cenie.

7 komentarzy:

  1. jejq byłam i widziałam na żywo! chciałam kupić wszystko, ale się opamiętałam ;) ceny niektórych gadżetów są mega zawyżone...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ogladałam , chciałam ale się nie dałam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie oglądałam na ich stronie w nadziei ze jak pojadę do PL to sobie coś kupię, ale ceny masakryczne! -a przydały by sie przyprawniki i te patery...

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu wzdycham do ich kociej serii, ale te ceny naprawdę wysokie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ta serio z czerwonymi i czarnymi kotami jest boska! Pewnie w końcu się złamię i coś kupię.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takich prezentów byłabym bardzo zadowolona. Może sama sobie jakiś sprawię. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladne te przedmioty, szczegolnie wieszak !

    OdpowiedzUsuń