piątek, 25 października 2019

jesienna sesja

Tak mnie naszło coś na jesienną sesję. I powiem szczerze, że podziwiam wszystkich kocich fotografów! Nie wiem skąd oni mają swoje koty, które tak pięknie pozują! Moje futra współpracowały średnio, ale i tak Wam pokażemy efekty naszej ciężkiej pracy ;)


Zdecydowanie bardziej zdyscyplinowanym modelem był Witek. 


Witek rozglądał się za smakołykami, natomiast Ksenia bawiła się liśćmi.


No i oczekiwanie na nagrodę ;)



Nie ma nagrody, nie gadam z tobą!


Gdzie ona schowała te smakołyki?


Ciekawe kto to wszystko posprząta?


6 komentarzy:

  1. :D Ja podziwiam ze masz tapetę w całości. Moje by ją zdemolowały i tyle było po ścianach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sypialni tapeta już kończy żywot 🤦‍♀️

      Usuń
    2. Trzeba namalować kwiatki a nie tepetę dawać 😜😝 kotki wiedzą że masz talent i robią to motywacyjnie 🤣

      Usuń
    3. 😁😁😁😁 haha dobre!

      Usuń
  2. Oj tak, czasem współpraca przy zdjęciach jest ciężka. Ja dochodzę do wniosku, że kot sam wybiera moment i sposób pozowania. Nie planuję zdjęć, po prostu robię takie, na jakie koty mają ochotę :) I często udaje się, że wychodzi coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jedyny sposób na zrobienie zdjęć, dać na luz i nie czekać i wtedy coś koty same na pewno zmajstrują 😉

      Usuń