niedziela, 17 listopada 2019

losy bloga w łapkach Witka?

Słuchajcie! Znowu się do Was odzywam JA, bo matka coś ostatnio nie ma czasu i nie ma weny do pisania. Powiedziała, że tematy jej się skończyły i nie ma o czym pisać... Skandal! Jak to nie ma o czym pisać! Ma dwa koty w domu i nie ma o czym pisać na kocim blogu.... Dobre!


 Matka! Ja ci podpowiem. Kup mi jakieś nowe chrupki i napisz o tym. Ja chętnie coś przetestuję, bo ostatnio jestem głodzony.... Mogę testować przysmaki, kabanosiki i mokre jedzonko. Serio! Jestem na to gotowy! Tylko błagam, nie testujmy już żadnych ubranek!


Ja nawet mogę poddusić kurdupla, nakręcisz filmik, cykniesz kilka fotek i już jest wpis o tym, jak się kochamy ;P



No Nasi Kochani Czytacze, podpowiedzcie matce, o czym można pisać. Bo jak nie będzie pisała, to blog nam padnie i będzie już pozamiatane. Tyle lat pracy na marne! No pomóżcie! 


                                                                      Wasz Witek

 


 

7 komentarzy:

  1. Co matka czyta! Ona na pewno coś czyta! My czekamy na czytankowe wpisy!
    Oooo i może na jakieś inspiracje ozdób świątecznych hand made? Ocywiście kryminał jak jej giną elementy i jej pomagacie tfu przeszkadzacie o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matka ostatnio nie czyta, tylko audiobooków słucha....To dowód na to, że jednak świat się kończy 😝

      Usuń
    2. Ale ma rece wtedy wolne i może karmić :D

      Usuń
  2. To prawie jak u nas, dwa koty a pomysłów i czasu brak... listopad to taki czas mało kreatywny, ważne że blog jest i nic na marne nie pójdzie, Wituś nie przejmuj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, racja....Trzeba przeczekać ten listopad i może będzie lepiej ;)

      Usuń
  3. O wszystkim i o niczym - z serca :)

    OdpowiedzUsuń