niedziela, 15 grudnia 2019

kocia sobota

Słuchajcie! Długo nas nie było, ale to oczywiście przez matkę. Ciągle czymś zajęta, zapracowana i cud, że jeszcze nas nie zagłodziła ;) Ale po tej przerwie planujemy wrócić i regularnie się pojawiać. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Na razie jestem zadowolony.

Niektórzy z Was dobrze podejrzewali, że coś z matką tworzymy... Chociaż podobno my bardziej przeszkadzamy, niż tworzymy, ale zwał jak zwał, swój udział w pracy mamy ;) Zawsze jakiegoś smaczka się zarobi, bo przecież za frajer do zdjęć pozował nie będę!


Gówniak to by pewnie i za darmochę tyrał, ale ja głupi nie jestem. Należy się zapłata, zwłaszcza, że jestem pracownikiem raczej bezproblemowym. Z małą to jest nieco gorzej. Niby potrafi zapozować...



...ale ile przed tym się matka z nią namęczy.... Oczywiście szprot utrzymuje, że bombka sama fiknęła...


Sami widzicie, jak to z tym kotem wygląda dzień.... Cały czas coś kombinuje! Nie ma lekko.

A ja wczoraj odkryłem, że fajnie się śpi w namiocie z koca, który matka robi gówniakowi. Chociaż dla mnie chyba za ciepło, to jednak chwilę można poleżeć.


Dobrego tygodnia! 

                                                                                   Wasz Witek
 

12 komentarzy:

  1. Taki dzień by mi się przydał ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za słowo, że teraz będziecie systematycznie się pojawiać;) Dobrze myślałam, że tworzysz, Elu świąteczne prace, są piękne. No ale z taką pomocą, to nic dziwnego:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jagusio kiedyś miał fazę na takie namiociki. Ale on chrapał wtedy strasznie!
    No my mamy nadzieję, że wpisy się pojawią! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam moce twórcze ��
    Myślę że kotki pomagają podobnie jak czterolatki, więc podziwiam w dwójnasób! ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sposób pomocy może być bardzo podobny 🤣 trzeba być baaaardzo cierpliwym 😉

      Usuń
  5. Pozdrawiam piękne kotki! Moje pluszaczki dzisiaj też się grzeję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mina Witka na pierwszym zdjeciu😂 Po prostu mistrzostwo🤣

    OdpowiedzUsuń