środa, 27 września 2017

kot aktywny

Ostatnio kotu mocno dupka odżyła. Nie wiem czy mu te jesienne temperatury bardziej odpowiadają???? Ja tam chętnie bym jeszcze widziała jesień z temperaturą w okolicach dwudziestu stopni..... ;) w każdym razie Witek mocno aktywny....

Niby nic, niewinnie siedzi.....


...ale głowa pracuje na pełnych obrotach!


Cel jest dokładnie sprecyzowany! Tego wcześniej nie było i wisieć nie może!!!!


Realizacji działania nie udało mi się uchwycić, ponieważ jak tylko czekałam z aparatem, kot robił się nienaturalnie grzeczny ;)


Cel osiągnięty!!!



Można spać spokojnie....


A jak Wasze koty? Aktywne czy wręcz przeciwnie? Bo jak ja bym była kotem, to chyba bym z łóżka nie wychodziła..... a trzeba......

12 komentarzy:

  1. Moja nadal chce wychodzić na smyczy do ogrodu, ale jak mocno zawieje to czym prędzej wraca do domu :) Ciekawe, kiedy sama odmówi wyjścia na dwór. A Twój rudzielec to spryciarz, musisz mu więcej takich "nowych elementów" wprowadzać, to będzie miał rozrywkę, jeszcze einsteinem zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie, bo jeszcze wymyśli jak skutecznie uciec z domu :D Pozdrawiam

      Usuń
  2. Moja Kicia jest tak samo aktywna odkąd skończyły się upały, jedyna zmiana jest taka, że już wyczaiła grzejące kaloryfery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, sezon grzewczy rozpoczęty ;) u nas Witek niestety u nas jest taki układ, że Witek może tylko pomarzyć o spaniu na kaloryferze.... nie mieści się :D

      Usuń
  3. Moje też się mocno obudziły. Widać, że nie lubia biegać w upał za to jak jest chłodniej to mam pościgi, skakanie i salta.

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas dzikie pogonie mimo kichniec i oczka z łóżkami, Alex i Amber biega a ja tylko figurki i rzeczy łapie... Eh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zrzucanie wszystkiego jest także u nas ;) koty ćwiczą nasz refleks!

      Usuń
  5. U nas brykanie i rozrabianie zależnie od pory dnia. W lato tylko częściej w nocy ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli także aktywne kotecki ;) ale w sumie to dobrze, zdrowe kotki to wesołe kotki ;)

      Usuń
    2. Zaczełabym się martwić jakby nagle były za grzeczne ;-)

      Usuń
    3. otóż to, zbytni spokój jest zawsze niepokojący ;)

      Usuń