środa, 6 grudnia 2017

Mikołaj

W świecie ludzi, do grzecznych dzieci przychodzi Mikołaj i przynosi prezenty. A jak jest w świecie kotów? 

Chyba byłem grzeczny, bo do mnie też przyszedł Mikołaj ;)


Cześć mały! Co mi przyniosłeś? Mam nadzieję, że duży worek chrupek!


O! Jest drugi! Czy ty także przyniosłeś mi chrupki???


Chyba byłem bardzo, ale to bardzo grzecznym kotkiem, bo przybywa tych Mikołajów!



Zmasowany atak dziwnych stworów! Obawiam się, że to nie może skończyć się dobrze....


Chcecie zobaczyć co przyniósł mi Mikołaj??? Będziecie tak samo rozczarowani, jak ja byłem!!!!!!

12 komentarzy:

  1. Zmasowany atak Mikołajów ;-)))
    Pewnie dużo prezentów ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że chcemy! :) I ważne że coś przyniósł to znaczy że jesteś grzecznym kotkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ktoś liczył na chrupki i się przeliczył :D

      Usuń
  3. Moje dostały kulkę myszkę która gubi przysmaki jak się ja turla.

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie mów, że kijka...
    NAm ludzie dali kuwetę trzecią, mówiąc że sramy jak... a kto by ich słuchał ;)

    OdpowiedzUsuń