niedziela, 15 lipca 2018

kocia sobota

Za mną znowu pracowita sobota. Pomagałem w myciu okien. To już taka nasza tradycja ;)


 Pomagałem w porządkach. Pudła i wszędobylski rozgardiasz to moje klimaty.



No nie powiem, trochę się zmęczyłem


Podobno jestem gruby. Od razu Matka może powiedzieć, że jest zazdrosna o to, jaki jestem słodki i puszysty!


Matka sprawdzała moją reakcję na banana. Naoglądała się filmików w sieci, że koty boją się ogórków i bananów. Więc jej udowodniłem, że ja niczego się nie boję! ;)


Nie! Nie będę żarł żadnych owoców ani warzyw!!! Chcę moje chrupki!!!!


Tak! Właśnie tak będę leżał! I nie mów mi, jak mam spać. Nie mów mi, jak mam żyć! Nie jesteś moją prawdziwą matką!


A dzisiaj rodzice poszli na mecz, podobno jakiś finał czy coś...nie znam się. W każdym razie wyczułem, że mnie z innymi kotami zdradzali!





I psa jeszcze wyczułem!

 
 Życzymy Wam udanego tygodnia ;)

7 komentarzy:

  1. Sprawdziłam. Mój też ma w nosie wszystkie ogórki i banany tego świata. żyje na krawędzi, nie boi się ich.
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy bardzo odważne koty 😃 miłego!

      Usuń
  2. Też Wam życzymy miłego tygodnia ! :D
    Wituś ma śliczny dywan ;-)
    Piękne foty, urocze minki, ale Adka wymiata ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adka ostatnio jest bezkonkurencyjna, chociaż ta zmienna pogoda burzowa jest dla niej utrapieniem i stresem 😯

      Usuń
  3. A to nie była cukinia? Sprawdzcie :D Bo ani ogorek ani banan :P
    Ja nie myje okien, dopiero jak musze, bo tu towarzystwo zaraz zasmarka w piec sekund,a z drugiej strony deszcz co chwile i na co sie meczyc. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobne podejście, ale jak już nie można stwierdzić czy pada czy nie, to trzeba przetrzeć 🤣

      Usuń
    2. Dokładnie..przetrzeć starczy, myć dokładnie nie trzeba 🙄

      Usuń