sobota, 28 lipca 2018

podsumowanie lipca

Lato w pełni. Oby trwało jak najdłużej! Uwielbiam lato! ;)



A takich mamy codziennie gości na balkonie.


Witek uwielbia siedzieć na balkonie. Obserwuje ptaszki i przy okazji prania popilnuje...


Niestety dokładnie w połowie mojego urlopu pogoda się popsuła i zaczęło lać. Chociaż uważam, że i tak nas oszczędziło, bo było ciepło. Często przy okazji deszczu robi się zimno... Witek wcale nie miał ochoty na balkonowe siedzenie...

Wolał spać


Na szczęście zabudowany balkon gwarantuje suchą głowę nawet podczas ulewy ;)



Witek żadnego kartonu nie pominie


A jak wyrzuciłam karton, oczywiście był koci foch


Taki foch nie trwa długo, bo wieczorem kotek przychodzi na mizianki


Co może kupić ciocia-kociara idąc do dziecka????


Kotek w transporterku ;)


Ostatnio zauważyłam, że blog troszkę obumarł. To znaczy ja piszę dosyć regularnie, ale ruch niewielki. No umówmy się, że wielu blogerów przerzuciło się na Facebooka i Instagrama. Lubię pisać tutaj, media społecznościowe mnie nie "jarają" aż tak. Ale spójrzmy prawdzie w oczy.... Trzeba iść z postępem ;) Na Facebooku jesteśmy już od jakiegoś czasu, ale ostatnio bardziej aktywni. Mamy ponad 1000 lubiących, więc nie jest źle ;) Jak ktoś nie widział to zapraszamy!


W lipcu dołączyliśmy do Instagrama. Także pod nazwą z FB czyli Kocia Brygada. I dopiero wtedy dotarło do nas, jaką ta aplikacja ma moc i zasięg! Po pierwsze obserwują się użytkownicy z całego świata, po drugie ilość "zwierzęcych" kont jest ogromna! W niespełna tydzień zyskaliśmy 70. obserwujących. Nie wiem czy to dużo, ale mnie to zdziwiło. Bo tylu obserwatorów na blogu miałam po trzech latach działalności :D



Jak jesteście użytkownikami Instagrama to zapraszamy. Dzisiaj nawet obczajaliśmy z Witkiem relacje, więc jest szansa na przekaz "na żywo" z życia Witka :D Byłam sceptycznie nastawiona, ale nie powiem, wciąga to ustrojstwo :D

 A na koniec mała zapowiedź śmiesznej sesji.
Matka! Grabisz sobie!!!!

Życzymy Wam udanej drugiej połowy wakacji! Oby pogoda była lepsza ;) Na pewno będzie upał, gdyż wracam do pracy na pełne obroty ;)

11 komentarzy:

  1. Ja instagrama odkrylam rok temu jak dostałam nowy telefon teraz dopiero nauczyłam się ze z instagrama mozna od razu na fanpage wrzucać zdjęcia i jakoś to.ma zasięg faktycznie. Jak ciężko robić do 1000. Ale jakoś strasznie nam nie zależy. Mamy grupę osób która nas czyta i wspiera komentarzami pod wpisami :) ale fakt ze blog Gosianki np juz jest na facebooku najbardziej i trochę nad tym ubolewam... Nie uciekajcie z bloggera tylko! 😽

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na razie z bloggera nigdzie nie wybieram ;)

      Usuń
    2. Wiem wiem ja tak na wszelki 🐱 bo coś te sieci społecZnościowe się rozwijają ostatnio strasznie

      Usuń
    3. No cóż, nie da się ukryć, że ludzie lubią takie aplikacje jak Instagram, bo jest szybko, wszystko w komórce. Ale moim zdaniem jest też duży chaos, a tu na bloggerze tempo jest wolniejsze 😉

      Usuń
  2. Lato jest moją ulubioną porą roku, zwłaszcza dlatego, że w końcu całymi dniami, aż do późnego popołudnia można przesiadywać na podwórku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato wiedzie prym zdecydowanie nad innymi porami roku;) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Instagram i facebook są też o wiele prostsze w "obsłudze". My też głównie tam, chociaż blog to nadal główne miejsce, jednak nie na co dzień :) Fajnie że też na instagrama dołączyliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to takie ekspresowe media, na bloga trzeba mieć więcej czasu :)

      Usuń
  4. Uwielbiam rude kotki i sama mam takiego rudzielca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie koty są fajne i kochane, ale wiadomo, rude najfajniejsze :D

      Usuń
  5. Ten blog wygląda po prostu rewelacyjnie.Jakbym znał ten blog kiedyś to bym wchodził.

    OdpowiedzUsuń