sobota, 3 listopada 2018

kocia sobota

Dawno do Was nie pisałem... Ale uwierzcie, wychowywanie małego brzdąca jest strasznie czasochłonne. A wiadomo, że to na mnie spoczywa odpowiedzialność zrobienia z tego bąka prawdziwego kota!


Nadal uważam, że ten malec jest strasznie irytujący. Zawsze rano, kiedy idziemy na śniadanie, wyprzedza mnie przeskakując i pęta się pod nogami. Ale chyba się do tego przyzwyczajam.... Chociaż sam nie wierzę, że to piszę...


Dzidek rośnie jak na drożdżach. Ale w sumie mnie to nie dziwi, je więcej ode mnie. Poza tym Pańcia rozpieszcza ją puszeczkami częściej niż mnie.... Ale nie będę kontynuował tego drażliwego tematu....


Sami widzicie, że ona jest wszędzie, tam gdzie ja. Nie mam chwili spokoju i prywatności. 

Nie Mamusiu, to nie my tak skotłowaliśmy narzutę....

Dzisiaj miałem okazję się wyspać, bo Mała pomagała Matce cały dzień! Ale o tym to niech se Matka pisze sama :) Ja Wam pokażę zdjęcia dowodzące, że jestem ciągle prześladowany.





 Trzymajcie kciuki za mnie, żebym kiedyś tego natręta nie udusił ;) Tutaj niewiele brakowało, ale jednak darowałem jej życie.


Na koniec Wam powiem, że Matka to wie, co kotki lubią najbardziej! Ten nowy drapak to ja wręcz kocham! 


Mała raczej trzyma się z dala od mojego drapaka. W spadku dostała stary. W końcu musimy utrzymać w domu tradycję, że młodsze zużywa rzeczy po starszym bracie :D



No i na ocieplenie wizerunku, wrzucę Wam zdjęcia, na których widać, że czasami miewam cieplejsze uczucia dla tego wypłosza. Trudno, może moja "kocurza" reputacja nie ucierpi za bardzo ;) 


Nie mówicie o tym nikomu...
 

8 komentarzy:

  1. 😻😻😻
    Oj tam, ze prześladuje i gnębi.
    Maluch pewnie kocha Cie Gluby 😺😽
    PS a matka dba o linie Twoja no!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaki:) Ich miłość może jest trochę trudna (tak jak u moich kotów), ale nie jest źle. Teraz już by nie umiały bez siebie żyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że nie jest źle 😉 pozdrawiam

      Usuń
  3. Przedostatnie zdjęcie - Mała smyraj mnie pod bródką ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę Gruby, już ja kochasz i jak znika to pewnie szukasz po kątach.

    OdpowiedzUsuń