poniedziałek, 13 maja 2019

koci weekend

Matka się ostatnio na nas skarżyła, że jej spać nie dajemy! Ja tam śpię jak zabity, ale faktycznie młoda wstaje przed świtem i wariuje okropnie. A dzisiaj Pańcia narzekała, bo oboje spaliśmy na niej. Ale mogła przynajmniej spać! Nie dogodzisz człowiekowi....


 Niech mi ktoś wytłumaczy! Czy sprawiedliwym jest, że jedno dostaje chrupy, a drugie puchę?


Też uważam to za niesprawiedliwość ogromną!  Ale przyznać muszę uczciwie, że Pańcia daje nam dużo więcej mokrego jedzenia, niż dawniej. Nie narzekam! Rano jemy puchę i wieczorem jemy puchę. Po południu dwie małe dawki suchego, czasami brzdąc dostaje mokre, bo nie chce chrupek. 



Pańcia zrobiła szczochowi budkę z mojego kartonowego drapaka! Podobno małe lubi spać schowane i przykryte. Ja to rozumiem, ale dlaczego akurat musi spać w MOIM drapaku?




Pańcia uszyła nam zabawkę, ale obydwoje nią gardzimy :P



Popatrzcie, jaki ten szczoch to lizus! 



Jak widzieliście wyżej, lubię sobie leżeć na poduszkach, za to Mała woli mniej wygodne powierzchnie do spania.... No co tu dużo mówić, co kto lubi....



Matka! Jest słońce i jest ciepło, możemy iść na balkon!!!!!!



A wieczorem Mała grała z Dużym w jakieś kulki. Nie wiem o co chodzi, bo mnie to kompletnie nie interesuje, natomiast gówniak przeżywał, gdzie te kulki znikają...



A potem się wydurniała na krześle. Ona to ma energii..... 



Czasami padnie, ale tylko na chwilę ;)



Ja jak padnę, to leżę długo :D



To już się pożegnam z Wami, poleżymy sobie z młodą w słońcu



A weekend kończy się deszczowo, dobrze że nie musimy nigdzie wychodzić ;)


6 komentarzy:

  1. Oj u nas to samo... Tyle ze na antybiotyku to do sklepu i do domu. Zimno szaro buro i ponuro... Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała jest urocza, ale Witku Ty z nią masz! Taki stateczny kot z Ciebie, a ona pstro w głowie, ale przynajmniej masz wesoło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest czasem challenge żeby spać z całym stadkiem. Czasem 4 mi się uwalą na raz, jak muszę wyjść do łazienki to wsuwam się pod kołdrę jak do labiryntu :D
    A z ciekawości spytam - czemu jedno nie je mokrej? Nie lubi? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksenia ostatnio coś nie chce suchej, myślałam, że brak apetytu zwiastuje pierwszą rujkę, ale mokre wsuwa w każdej ilości 😉 ostatnio hrabianka suche je tylko z ręki 🤦‍♀️

      Usuń