poniedziałek, 1 października 2018

pięknota

Jest piękna! Ktoś jest innego zdania? :)




Ale żeby nie było, Witek też jest cudny ;)



Obydwoje uwielbiają siedzieć na krzesłach. Śpią też na nich, a ja tylko cykam foty ;)



Dziś taki minimalistyczny wpis. Nie ukrywam, że początek jesieni jest dla mnie osłabiający. Ciężko przestawić mi się na to zimno, krótsze dni.... Już tęskno za latem.... ;)



Kotki nostalgicznie wpatrzone w to, co dzieje się za oknem. A tam wiatr i wirujące na nim listki. Dzieje się! 


A ja może pokonam zmęczenie i zniechęcenie w najbliższych dniach i zrealizuję zaplanowane wpisy ;) Będzie recenzja fajnego produktu, czytanie z kotem i kocie gadżety. Czekajcie ;)

7 komentarzy:

  1. Prześliczna ta Ksenia, ale Witek oczywiście też:) No to czekam na te nowe wpisy;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie oboje są piękni i kochani ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. O to ja czekam, z infekcja, stosem lekow i pod kołdrą. I trzema szajbami rozsypujacymi żwirek. Ale żwirek nie ucieknie a mnie choroba dopadła.
    Oj a ile ja mam wpisów... Zdjęć czekających. Trzeba się zmotywowac jak leki zaczną działać.
    Czekam na wpisy zatem podgladajac spod koca

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dużo sił kochana. Z Aura ie łatwo wygrać. Sama odczuwam nieco tego osłabienia, zniechęcenia i niemocy. Ale jesień lubię.
    Kotki ślicznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, ale przestawić się ciężko ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Przecudne takie uradowane pyszczki :D ♥
    Tego mi było trzeba w te pochmurne dni ;-)
    Też już tęsknię za latem ...

    OdpowiedzUsuń