piątek, 28 grudnia 2018

drapaczkowy prezent

Mikołaj jednak istnieje! I to jeszcze odwiedza niegrzeczne kotki! A kotki od razu wiedziały, że paczka przyszła do nich. Ciekawe skąd oni wiedzą takie rzeczy....


Kotki postanowiły pomóc w składaniu swojego prezentu. Takie nagle świecące przykładem kociaki!


Ksenia postanowiła ustalić czyja to własność już na samym początku.

Gluby! Ta półka będzie moja!

Ksenia pomimo młodego wieku najlepiej wiedziała co z czym skręcić, żeby drapak stanął ;)

ten słupek będzie po plawej, na pewno!
widzisz, tutaj pzyklęcimy półkę, ploste!
Co ja bym bez kotów zrobiła? Na pewno nie poradziłabym sobie ze skręceniem tego drapaka. 

Mamo, nie panikuj! Dobze nam idzie!
Drapak jeszcze do końca nie złożony, a już zaczęły się testy ;)


Drapak drapakiem, ale pudło też atrakcyjne!!!! Wiadomo, że pudło to najlepszy prezent dla kota :P


Drapak nie jest zbyt wysoki, ale wybierając go myślałam raczej o Kseni. Witek ma swoje ulubione miejsca na starym drapaku, więc chciałam, żeby Ksenia też miała coś swojego. Z drugiej strony wybrałam drapak z dwoma półkami, gdyby chcieli siedzieć na nim oboje (marzenia głupiego człowieka). Nie do końca byłam przekonana do tych kolorów, zawsze idę w popiel, ale po otwarciu paczki stwierdziłam, że kolory są bardzo ładne. Brąz z turkusem, na zdjęciach bardziej wygląda na niebieski.


Drapak możecie zobaczyć tutaj: DRAPAK DLA KOTA. Wysokość drapaka to niewiele ponad 100cm. Dwa legowiska okrągłe, bardzo wygodne i mięciutkie. Trzy słupki obłożone sznurem sizalowym, więc kot może drapać do woli. Drapak stoi na stabilnej podstawie, chociaż Witek wskoczył na niego z rozbiegu i lekko rozbujał, ale umówmy się, do lekkich on nie należy :D


Drapak nadaje się też na dużego kota, tylko popatrzcie ;)


Oba koty ucieszyły się ogromnie z prezentu. Czysta radocha w wykonaniu Kseni.


To się musiało skończyć awanturą ;) Prawdziwe rodzeństwo, o wszystko kłótnia!


No i czyj ten drapak będzie???


Sami oceńcie, czy te łotry zasłużyły na prezent????


Jak widać, drapak wcale nie musi być wysoki i skomplikowany, żeby był atrakcyjny dla kotów ;) Mam nadzieję, że jak emocje związane z nowością opadną, to będą spać na nim razem. Na razie chyba prym wiedzie Mała.



Prezent przyszedł ze sklepu ZWIERZAKOWO.PL. Możecie tam znaleźć wiele różnych drapaków i inne akcesoria dla zwierzaków. Bardzo dziękujemy za wspaniały podarunek, który tak bardzo ucieszył Wita i Ksenię ;)


I znowu mała awanturka ;) Gówniak za długo przesiaduje na samej górze drapaka! 



Wyganianie grubego zmęczyło Ksenię i padła.


Zwierzakowo wiecie jak dogodzić futerkom ;)


12 komentarzy:

  1. Zdjęcia z awantury najlepsze - wiadomo, nie ma to jak trochę akcji:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze tylko na takie zdjęcia czekam 😁😁😁

      Usuń
  2. Świetny prezent dostaliście :-D
    Jest powód do przepychanek , jak u nas do budki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powód do awantury zawsze się znajdzie, jak u ludzi... ;)

      Usuń
  3. Oj ja to będę musiała kombinować, zeby było legowisk ile kotów... :) Juz zaczelismy odkladac ma to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nawet jak będzie odpowiednia ilość, to i tak będą bijatyki ;)

      Usuń
    2. A to norma, ale przezorny... :D

      Usuń
  4. Fajny prezent dostały kotki c: Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny! I kolorki ma ciekaw. Ale najważniejsze, że się spodobał kotkom:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. 6 zmysł!! :)
    Moje też zawsze wiedzą :)
    No dobra, jak zamawiałam kocyki dla nich to nie ogarnęły :P Udało mi się zapakować tak żeby nie widziały :D

    Ale ani drapaki, ani zabawki ani przysmaki nigdy nie zostały niezauważone :P

    My ostatnio zamawiamy drapaki z Makspolu - mała polska firma. Ceny bardzo niskie w stosunku do drapaków znanych marek i na prawdę fajna jakość.
    Polecam, bo sama lubię, nie dlatego, że ktoś mi za to płaci etc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzucę okiem na te drapaki, bo nie znam tej firmy. Chociaż aktualnie drapaków mamy wystarczająco 😜

      Usuń