środa, 20 marca 2019

wiosna

Podobno dzisiaj jest pierwszy dzień wiosny. Tej astronomicznej. Jutro zaczyna się ta kalendarzowa....czy jakoś tak?  Wreszcie się doczekaliśmy!


Matka w tych okolicznościach zrobiła wiosenny wystrój wnętrza i  przy okazji mnie wystroiła wiosennie. Mam na sobie ubranko, które testowaliśmy, a jego recenzję możecie zobaczyć TUTAJ. 
Recenzja jest zdaniem subiektywnym Matki. Chętnie się podzielę z Wami moją opinią. Nie lubię być ubierany!!! Nafuczałem na Matkę okrutnie, ale dostałem kociego kabanoska i trochę mi ten foch minął. No wiecie... nic za darmo. Zwłaszcza jak trzeba z siebie robić pajaca...


Matka cyknęła kilka (...naście... no ona nie ma umiaru) fotek i mnie rozebrała. Może i ładne to ubranko, ja się nie znam. Ale go nie lubię i tyle. Mam nadzieję, że matka się tymi zdjęciami nasyci i już mnie nie będzie ubierała. 

Serio kobieto, nie rozumiem z czego się tak cieszysz...

Mam nadzieję, że nie będę chorował zimą i mnie w tym wdzianku nie wezmą do weta, bo moja kocia duma tego nie przetrwa. Już wystarczy, że Dyziek paradował po lecznicy w różowym, niemowlęcym body, a asystentki się tym faktem zachwycały. Nie potrzebuję, żeby na widok mnie w kwiatach posikały się z wrażenia....  

9 komentarzy:

  1. Najlepszy komentarz o lecznicy - i to spojrzenie...:D

    OdpowiedzUsuń
  2. EEEhehehe!!! No beka! Ale czy to ubranko daje coś? Jak zimno i wiatr hula, to bym moje w kombinezon narciarski wcisnęła (nie wiem jak) ale...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, Witek ale ubranko jest bardzo ładne, a Ty jako koci model sprawdzasz się idealnie. Dla kabanoska czasem możesz się poświęcić, sprawisz radość matce i nam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha! No bo co facetowi kwiatki zakładasz? Matka, wstyd robisz kotu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah, Witek wygląda słodko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoci w spodnicach, Dyziek w różowym to i Witek w kwiatach 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancik w tym ubranku 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat jak przychodzi wiosna to mój kot zaczyna strasznie tracić spore ilości sierści. Na całe szczęście w sklepie https://sklep.germapol.pl/ zaopatrzyłam się w niezbędne narzędzia akcesoria do pielęgnacji zwierzaków, więc już chyba mnie nic nie zaskoczy.

    OdpowiedzUsuń