piątek, 24 kwietnia 2020

koci piątunio

Matka mówi, że jesteśmy leniwymi bąkami... Ja mówię, że jesteśmy energooszczędni. 


Skoro Matka postanowiła nas głodzić (podobno w ostatnim czasie za dużo jemy), to my postanowiliśmy oszczędzać nasze pokłady energii, więc głównie leżymy i śpimy... No dobra, ja głównie leżę, bo Mała to jest jak perpetum mobile, czasami nic nie je, a biega jak pomylona. Skąd ona na to bierze siłę, to nie wiem...

  
Nie mam siły nic więcej napisać, bo mi się chce spać. Taki jakiś zmęczony tą wiosną jestem.... Tak nam minął piąteczek, ciekawe jaka będzie sobota....


                                                     Wasz Witek

9 komentarzy:

  1. Cały czas na weekendzie są :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj u nas też coś sennie i sił brak, by się zabrać za książkę czy coś obejrzeć. Jakaś masakra i niemoc taka...

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też takie małe perpetum mobile zakłóca spokój ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Energooszczędni!! Genialne!! :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😉 cwaniaki muszą jakoś usprawiedliwiać swoje lenistwo 😁

      Usuń