czwartek, 18 marca 2021

pisanka z kotem

Dzisiaj pokażemy Wam coś, co powstało ostatnio. Razem z kotkami zrobiłam pisankę z kotem. Będzie fajną ozdobą do postawienia na komodę. A może jednak komuś ją podaruję? Jeszcze nie zdecydowałam ;)


Pisanka była dużym eksperymentem, pierwsza praca przy użyciu masy superlekkiej samoutwardzalnej. Bardzo mi się ten efekt podoba. Zastanawiałam się długo nad tym czarnym kolorem, czy nie będzie zbyt smutny, ale myślę, że finalnie wyszło całkiem fajnie ;) No dobra, kończę to chwalenie się!

6 komentarzy:

  1. Kolor pasuje wg mnie :) Jest bardzo ładnie! :)
    I takie eleganckie jajo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pisanka! Jeszcze nie widziałam takiego zdobienia - ślicznie jest. Kolory gustowne i "dystyngowane", to piękna ozdoba, nawet całoroczna - bo koty są "na topie" cały rok, nie tylko w święta jak zajączki i kurczaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️ To prawda, ozdoba z kotem może stać cały rok 😉

      Usuń
  3. Wyszła przepiękna 👏

    OdpowiedzUsuń