poniedziałek, 4 września 2023

koniec wakacji

 Gdyby koniec wakacji miał twarz, byłby pyszczkiem Witka



Szkoda lata, chociaż wielką fanką upałów nie jestem, to jednak żal lata... Mam jednak nadzieję na piękną, złotą jesień. Żal też samych wakacji. Ja do szkoły już nie chodzę, ale jazda po mieście autem jest przyjemniejsza w wakacje ;) Więc przesiadłam się dzisiaj na zbiorkom, którego szczerze nie lubię... ale udało mi się uniknąć korków. No i przyszła nostalgia wraz z końcem wakacji. Nie tęsknię za czasami szkolnymi... ;) Spokojnego, normalnego roku szkolnego wszystkim uczniom życzymy!

4 komentarze:

  1. Oj u nas 6 klasa... 😪
    Życzymy pięknej jesieni! I na taką też liczymy!
    No i czekamy na wpisy książkowe 😻
    Witek piękny 😽😽😽

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku moja Hela poszła do 1 klasy. Ja jako matka normalnie szalałam z nerwów, ale widząc jej radość i podekscytowanie, wszystkie moje obawy szybko ustąpiły miejsca dumie i wzruszeniu. To niesamowite, jak szybko rośnie i rozwijają się dzieci. A minę taką jak Witek to zrobił mój mąż jak w stresie odprowadzałam córkę 1 dnia do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha fajna historia ;) Fajnie, że córka cieszyła się na pójście do szkoły 💗

      Usuń