czwartek, 16 czerwca 2016

spacery z Adką

Znowu przypadła mi rola opiekuna zwierząt rodziców ;) Dotychczasowe urlopy rodziców były o tyle łatwiejsze, że były tylko koty. Teraz jest Ada.

Rano, bardzo rano jak dla mnie, odbywamy pierwszy spacer. I tu zaczyna się trenowanie mojej cierpliwości. Chodzenie i wąchanie....wąchanie....wąchanie. Potem gapienie się na wszystko, stoi i gapi się i gapi się i gapi się..... Szukanie odpowiedniego miejsca na pierwsze siku trwa kilka minut. Przecież nie można siknąć byle gdzie. Szukanie odpowiedniego miejsca na kupala trwa jeszcze dłużej. A czas ucieka, trzeba jechać do pracy ;)


Popołudniowy spacer jest najkrótszy. Przeważnie jest wtedy dosyć ciepło i dużo ludzi wszędzie. Poza tym piesek szybko wraca do domu, jak na swoje możliwości, bo wie, że dostanie jedzonko ;)


Wieczorem wychodzimy na trzeci spacerek, taki najdłuższy. Taki spacer też ćwiczy moją cierpliwość. Odzwyczaiłam się od psa, zdecydowanie ;) Ale wychodząc na taki spacer trzeba sobie uświadomić, że to jest jej czas, dla niej. Niech sobie niucha, niech się gapi skoro lubi. A ja w tym czasie się relaksuję, spaceruję, słucham śpiewu ptaków i to jest ta wartość dodana do tych spacerów. Czy bez psa tak bym sobie spacerowała? Otóż, nie! Wracamy ze spaceru po 21:00, robi się szaro i jest bardzo przyjemnie. Czerwcowe wieczory są wspaniałe. Polecamy takie spacerki ;)



Pod Nowohuckim Centrum Kultury oglądałyśmy nowe fotografie na wystawie plenerowej. Dawno tam nie byłam ;)



Wesoło jest z Adą. Jest taka śmieszna, ale o tym na pewno jeszcze napiszę ;)

6 komentarzy:

  1. Mi się nie chce chodzić na takie spacery, dlatego nie mam psa tylko koty. :P
    Wystarczą mi spacery z Chloe raz na kilka dni.
    Co chwilę jest wracanie w to samo miejsce i tak po kilkanaście razy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie też jestem bardziej zwolennikiem kotów z tego powodu, że nie trzeba wychodzić ;)

      Usuń
  2. Rano najbardziej ma się ochotę z psa jak z tubki wycisnąć co trzeba i wracać. A wieczorem można łazic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czemu pies nie chce się do tego zastosować :D

      Usuń
  3. oj Elu znamy to doskonale :) my mamy tak codziennie od kiedy mamy szczeniaka czyli 2 mce, rano tez sie spiesze do pracy, a tu nie wiadomo czy sie zalatawi czy nie, na szczescie potem ma opieke mojej mamy, bo bez niej byloby ciezko, ale jednak mysle, ze wole koty :) moj maz jest zachwycony, bo on woli psy, ale ja nie mam chyba na to wszystko cierpliwosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pies zdecydowanie uczy cierpliwości..chociaż z tym różnie ;)

      Usuń